کد خبر: ۱۷۶۳۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۰۴ آبان ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال سپاهان، گفت: انتقاد از مهاجمان درست نیست و کسی نمی‌گوید مجتبی جباری از تیم رفته و محرم نویدکیا و جواهیر سوکای مصدوم هستند.

به گزارش 598، محمد غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست غیرمنتظره سپاهان مقابل ملوان گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و در نیمه اول به گل برتری رسیدیم اما روی یک غافلگیری در اواخر نیمه اول مرتکب پنالتی شدیم و بازی به تساوی رسید. در نیمه دوم تا به خودمان آمدیم گل دوم را خوردیم و در ادامه هر چه حمله کردیم راه به جایی نبردیم. با وجود آنکه 7-6 هفته نباخته بودیم در این مسابقه شکست خوردیم و هرچه تلاش کردیم راه به جایی نبردیم.

وی افزود:‌ مصدومیت محرم نویدکیا و جواهیر سوکای در کنار رفتن مجتبی جباری تیم ما را با مشکل روبرو کرد فکر می‌کنم نیاز به جذب یک مهاجم و دو هافبک در تیم وجود دارد.

مهاجم سپاهان در مورد اینکه برخی هواداران علیه زلاتکو کرانچار شعار سر دادند، اظهار داشت: شرایط ما امسال خیلی بهتر از سال گذشته است با یک باخت و دو مساوی چیزی از ارزش‌های سپاهان کم نمی‌شود مطمئناً این شکست به ما کمک می کند تا برای ادامه مسابقات هوشیارتر باشیم.

وی افزود: کسانی که علیه سرمربی تیم شعار می‌دهند طرفدار واقعی نیستند هوادار واقعی سپاهان در مورد بازیکنان و کادر فنی چنین رفتاری را از خود بروز نمی‌دهد خیلی زود است بخواهیم زحمت کادر فنی را زیر سوال ببریم. کرانچار سال قبل برای تیم قهرمانی آورد و امسال هم بد نتیجه نگرفته است.

غلامی در مورد اینکه محمد ترابیان و زلاتکو کرانچار به خط حمله انتقادات زیادی را وارد کردند تاکید کرد: همیشه در مورد مهاجمان حرف زده می‌شود و کسی نمی‌گوید مجتبی جباری از تیم رفته و محرم نویدکیا و سوکای مصدوم شده‌‌اند ما هافبک نداریم در فوتبال وقتی یک تیم می‌بازد کل نفرات مقصر هستند نباید منتظر خراب شدن دو موقعیت ماند و تقصیر را گردن هافبک‌ها انداخت. وقتی یک تیم می‌بازی همه مقصر هستند.

مهاجم سپاهان در مورد دیدار هفته پایانی تیمش مقابل نفت تهران تاکید کرد: آخرین بازی ما مقابل نفت تهران است که مربی و بازیکنان جوان و خوبی دارد. نفت تهران یکی از مدعیان لیگ امسال است بازی مقابل این تیم خیلی سخت است آنها مهاجمان خطرناکی مثل اولادی و نوروزی دارند که این کار را سخت می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها