کد خبر: ۱۷۶۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۲۵ مرداد ۱۳۹۰
يک روزنامه نگار آمريکايي از نقشه رژیم صهیونیستی برای انتقال صهیونیست ها به عراق زیر نظر آمریکا و شهرک سازی برای آنها در این کشور پرده برداشت.
به گزارش 598 به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، "وين مادسن" در گزارشی تاکيد کرد: اسراييل در آرزوي تسلط بر بخشهايي از عراق است تا روياي اسراييل بزرگ را برای خود تحقق بخشد.

به نوشته شبکه اخبار عراق، "این گزارش شامل اطلاعاتي منتشر نشده درباره نقشه اسرائیل براي انتقال يهوديان کرد از فلسطین اشغالی تحت پوشش سفرهاي زيارتي به شهر "موصل" و استان "نينوا" در شمال عراق است".

برطبق اين گزارش، "يهوديان کرد از زمان حمله آمريکا به عراق در سال 2003 شروع به خريد اراضي در اين منطقه کردند که آن را به ادعای خود ملک تاريخي يهودي مي دانند". 

اين گزارش افزود: سازمان موساد به کمک گروهي از مزدوران و با هماهنگي شبه نظاميان کرد، حملاتي عليه مسيحيان کلداني عراق در مناطق موصل، اربيل، حمدانيه، تل اسقف، قره قوش و نظایر آن انجام و سپس اين حملات را به القاعده نسبت داد تا اين افراد را به زور از مناطق خود کوچ دهد و منطقه از ساکنان اصلي آن خالي شود.

اين روزنامه نگار آمريکايي تاکيد کرد: "نقشه اسراييل اسکان دادن يهوديان کرد به جاي کلدانيها و آشوريهاست".

وی گفت: "دولت آمريکا بر اين نقشه اسرائیل نظارت دارد که افسران موساد آن را با آگاهي رهبران سياسي در دو حزب بزرگ کردها يعني اتحاد ملي به رياست "جلال طالباني" و حزب دموکرات به رياست "مسعود بارزاني" در منطقه کردستان عراق اجرا می کنند".

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها