کد خبر: ۱۷۶۰۲۷
زمان انتشار: ۲۲:۴۴     ۰۱ آبان ۱۳۹۲

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری-اینترنتی «راس بالت»، روسیه یک محموله از کمکهای انسان دوستانه برای آوارگان سوری به کشو.ر عراق ارسال کرده است

دفتر مطبوعاتی وزارت امور خارجه روسیه امروز، چهارشنبه اعلام کرد که روز گذشته یک فروند هواپیمای متعلق به وزارت حوادث غیرمترقبه این کشور یک محموله 37 تنی از کمک‌های انسان دوستانه را به شهر اربیل، در منطقه خودمختار کردستان در شمال عراق حمل کرد. بر اساس این اطلاعات، این محموله شامل 37 تن کالای مورد نیاز اولیه نظیر چادر، پتو و ملافه و مواد خوراکی کنسرو شده بود.

مقامات وزارت خارجه روسیه تاکید کردند که این کشور قصد دارد به ارائه کمک‌های انسان دوستانه خود به آوارگان جمهوری عربی سوریه که در نتیجه مناقشه نظامی داخلی در این کشور به کشورهای همسایه گریخته‌اند و همچنین مردم سوریه در داخل کشور که در شرایط دشوار اقتصادی و کمبود مواد غذایی قرار دارند، ادامه دهد.

وزارت خارجه روسیه همچنین یادآور شد که به عقیده مقامات مسکو، توقف خشونت‌ها که آسیب جدی به ملت سوریه وارد ساخته و دستیابی به راه حلی سیاسی برای رفع مناقشه در سوریه، بر اساس توافقات 30 ژوئن سال 2012 ، از جمله حل و فصل اساسی مشکلات مردم سوریه، در اولویت قرار داشته و روسیه خود را موظف می‌داند که تمام تلاش خود را در این راستا انجام دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها