کد خبر: ۱۷۵۸۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۰۱ آبان ۱۳۹۲
ستاره پدیده مشهد که تیمش در جام حذفی به مصاف پرسپولیس می رود، مدعی است این بازی اصلا برای شاگردان اکبر میثاقیان حساس نیست!

598؛ پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم جام حذفی میزبان پدیده مشهد است. به بهانه برگزاری همین بازی دقایقی با هادی شکوری، ستاره پدیده مشهد هم کلام شدیم. مصاحبه با هادی شکوری را حتما بخوانید...

 

* بازی در لیگ یک برای بازیکنی که ملی پوش بوده و سابقه بازی در استقلال، لیگ قطر و ... را دارد، سخت نیست؟

- حقیقتش من هرگز فکر نمی کردم روزی حضور در لیگ آزادگان را تجربه کنم اما به هر حال قسمت این بود و امیدوارم با پدیده به لیگ برتر برگردم. سختی بازی در لیگ یک هم به خاطر فوتبال بازی نکردن بعضی تیم هاست که فقط زیر توپ می زنند.

 

* خب شما هم بزنید زیر توپ؟!

- ما تیمی هستیم که کاملا تاکتیکی بازی می کنیم و با برنامه توپ را به دروازه حریفان می رسانیم اما طرف از داخل هجده قدم خودشان یک نوک پا به توپ می کوبد و بعد هفت، هشت نفره می ریزند روی دروازه ما. این شرایط برای بازیکنان ما که اکثرا از لیگ برتر به پدیده آمده اند، ناآشنا و عجیب است اما باتوجه به تخصص اکبر میثاقیان که استاد رساندن تیم ها از لیگ آزادگان به لیگ برتر است، به مرور زمان با شرایط لیگ یک کنار می آییم.

 

* یعنی منتظر صعود پدیده به لیگ برتر باشیم؟

- هنوز زود است درباره صعود حرف بزنیم اما از آنجایی که تیم خوبی داریم و تقریبا بهترین مجموعه حاضر در لیگ آزادگان هستیم، بعد از ایجاد هماهنگی میان بازیکنان، برای صعود به لیگ برتر امتیازات لازم را جمع می کنیم. مدیریت و کادرفنی خوبی داریم و با این بازیکنان، دلیلی ندارد لیگ برتری نشویم. فقط نیاز به اندکی زمان داریم.

 

* در جام حذفی چه هدفی دارید؟ هرچند بازی با پرسپولیس کارتان را سخت کرده است.

- بازی با پرسپولیس اصلا برای ما حساس نیست. در لیگ یک هدف مان صعود است و به همین دلیل تمام بازی ها فینال محسوب می شود اما در جام حذفی می خواهیم از فوتبال لذت ببریم. بازی با پرسپولیس با توجه به پخش مستقیم، فرصت رونمایی از تیم پدیده مشهد است. ما به تهران آمده ایم تا بعد از مدت ها یک بازی خوب مقابل یک تیم خوب انجام بدهیم. دلمان برای بازی در زمین خوب و بازی مقابل یک تیم خوب تنگ شده است!

 

* یعنی اصلا به بردن پرسپولیس فکر نمی کنید؟

- اتفاقا برعکس، چون اصلا استرس نداریم و همه بچه ها هم باتجربه هستند، به بردن فکر می کنیم اما این واقعیت را هم باید در نظر داشت که پرسپولیس تیم فوق العاده خوبی است و الان هم در بهترین شرایط ممکن قرار دارد.

رادنیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها