کد خبر: ۱۷۵۷۷۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۳۰ مهر ۱۳۹۲
گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد «محمد رباح شکری»(28 ساله) که امروز توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسید، مسئول اصلی عملیات استشهادی تل‌آویو بود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، گردان‌های القدس امروز پیکر شهید محمد عاصی از شهرک بیت لقیا در رام‌الله را که صبح امروز در درگیری مسلحانه با نیروهای دشمن صهیونیستی به شهادت رسید، تشییع کردند.

در بیانیه گردان‌های القدس آمده است که شهید عاصی مسئول اصلی و مستقیم عملیات انفجار اتوبوس صهیونیستی در تاریخ 21/11/2012 در جریان تجاوز صهیونیست‌ها به نوار غزه بود که در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه صورت گرفت و طی آن ده‌ها صهیونیست زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، شهید عاصی چهار بار به بازداشت صهیونیست‌ها درآمده و مجموعا چهار سال و نیم در حبس بوده است که آخرین بار نیز در تاریخ 16/01/2012 بازداشت و روز 24/09/2012 از زندان آزاد شد و پس از آزادی از زندان مدتی نیز در زندان‌های تشکیلات خودگردان حبس بود.

گردان‌های قدس تاکید کردند که تا کنون بنا به دلایل امنیتی، عامل اصلی عملیات قهرمانانه در تل‌آویو اعلام نشده بود.

این گردان‌ها بر ادامه راه جهاد و مقاومت تاکید و اعلام کردند که مقاومت بهترین و تنها راه برای طرد اشغالگران حتی از یک وجب از خاک فلسطین است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها