کد خبر: ۱۷۵۶۸۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۴     ۳۰ مهر ۱۳۹۲
عضو هيئت مديره باشگاه استقلال در تمرين امروز اين تيم حضور يافت.
تمرين استقلال براي آماده‌سازي ديدار مقابل فولاد خوزستان از ساعت 15:30 در کمپ اختصاصي اين باشگاه برگزار شد.

به گزارش تسنيم،محمد قاضي، خسرو حيدري، سياوش اکبرپور و حنيف عمران زاده به دليل مصدوميت غايب بودند اما اميرحسين صادقي و جي‌لوئيد ساموئل که در روزهاي گذشته به دليل مصدوميت تمرين نکرده بودند امروز در تمرين حضور داشتند. البته صادقي اختصاصي تمرين کرد.

* پيش از آغاز تمرين بازيکنان استقلال تنيس فوتبال انجام دادند که در اين بازي اذيت کردن هاشم بيک‌زاده توسط مهدي رحمتي به سوژه بازيکنان تبديل شده بود.

* در حالي که امير قلعه‌نويي بازيکنان را در وسط زمين جمع کرده بود تا با آنها صحبت کند احمد شهرياري عضو هيئت مديره باشگاه استقلال در کمپ حضور يافت. در اين لحظه سرمربي استقلال از شهرياري دعوت کرد در جمع بازيکنان حضور پيدا کند اما عضو هيئت مديره استقلال به قلعه‌نويي گفت که مزاحم نمي‌شود. پس از پايان صحبت‌هاي قلعه‌نويي همه بازيکنان به همراه امير قلعه‌نويي به سمت شهرياري رفتند. شهرياري با تک تک بازيکنان دست داد و با جواد نکونام خوش و بش ويژه‌اي کرد.

* قلعه‌نويي به مدت 5 دقيقه با بازيکنان صحبت کرد و به آنها گفت، بايد در بازي نظم و انضباط بيشتري داشته باشيم و به راحتي امتياز از دست ندهيم. کار اصلي ما از روز جمعه آغاز مي‌شود و همه تمرکز خود را براي اين بازي بگذاريد.

* استعفاي محمد رويانيان از مديرعاملي پريسپوليس به سوژه تمرينات امروز هواداران استقلال تبديل شده بود. برخي از آنها معتقد بودند چون رويانيان استقلالي است مديرعامل اين تيم مي‌شود! آنها همچنين در خصوص حضور داشتن يا غيبت لوسيانو پريرا مهاجم تيم فولاد خوزستان در ديدار روز جمعه صحبت مي‌کردند.

* منصور پورحيدري، دکتر امين نوروزي و شاهرخ بياني از نزديک نظاره‌گر تمرين استقلال بودند. حدود 50 نفر از تماشاگران در تمرين شرکت داشتند که حضور ليدرهاي تيم پررنگ بود.

* بازيکنان استقلال پس از دويدن دور زمين مطابق هميشه به بازي آقاوسط پرداختند. هنگامي که بازيکنان مشغول تمرين آقاوسط بودند امير قلعه‌نويي و احمد شهرياري در خصوص مسائل تيم استقلال با يکديگر صحبت مي‌کردند.

* پس از پايان تمرين آقاوسط بازيکنان ارسال از جناحين و شوت به دروازه را انجام دادند که قلعه‌نويي نظارت ويژه‌اي بر اين بخش از تمرين داشت و از بازيکنان مي‌خواست در کارهاي خود سرعت داشته باشند. او به همه بازيکنان را دور خود جمع کرد و از آنها خواست در دادن پاس به يکديگر دقت بيشتري داشته باشند.

* دکتر نوروزي دقايقي با مهدي رحمتي و حميد بابازاده صحبت کرد.

* بخش پاياني تمرين استقلال فوتبال درون تيمي بود که در يک صحنه فرهاد مجيدي به زيبايي يک بازيکن را جا گذاشت و به سمت دروازه مهدي رحمتي شوت زد. دروازه‌بان استقلال ضربه مجيدي را با يک دست مهار کرد که اين صحنه باعث تشويق هواداران استقلال شد.

* پيش از آغاز تمرين امير قلعه‌نويي و آرش برهاني به طور خصوصي با يکديگر صحبت کردند پيش از اين مهاجم استقلال از نيمکت‌نشيني‌اش ابراز ناراحتي کرده بود.

 استقلال روز جمعه به مصاف تيم فولاد خوزستان مي‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها