کد خبر: ۱۷۵۶۵۳
زمان انتشار: ۱۹:۰۰     ۳۰ مهر ۱۳۹۲
وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه در جلسات دولت با ستاد هدفمندی یارانه برای افزایش قیمت حامل های انرژی به جمع بندی رسیدیم از برگزاری ادامه جلسات در شب جاری برای بررسی حذف سه دهک درآمدی خبر داد.
به گزارش 598 به نقل از خانه ملت، علی طیب نیا با حضور در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ارزش پول ملی، تورم، ارز و هدفمندی یارانه ها از جمله مباحث مطرح شده از سوی نمایندگان بود که هر یک بحث مفصلی را می طلبد.

وی درباره آخرین وضعیت حذف دهک های پردرآمد از دریافت یارانه نقدی تصریح کرد: در این راستا دولت سه الی چهار ماه است که جلسات خود را به صورت مستمر با ستاد هدفمندی یارانه ها برگزار می کند. در رابطه با موضوع افزایش قیمت حامل های انرژی نیز تقریبا به یک جمع بندی رسیده ایم.

وزیر اقتصاد و امور دارایی تصریح کرد:‌ در رابطه با حذف سه دهک از دریافت یارانه نقدی نیز روش های عملیاتی کردن آن مطرح است.

طیب نیا در توضیح مطلب فوق افزود: روش های مختلف برای حذف دهک های پردرآمد از سوی کارگروه های ویژه در حال تدوین است که در این راستا شب گذشته تا ساعت ۱۰ شب در این خصوص در جلسه بحث شد.

وزیر اقتصاد از ادامه جلسه در شب جاری خبر داد و گفت: سایت های اطلاعاتی مشکلاتی دارند ضمن اینکه هر روشی که کارگروه های ویژه برای آمایش سه دهک پردرآمد دنبال می کنند مشکلات خاص خود را دارند و به دنبال رفع آن هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها