کد خبر: ۱۷۵۵۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۳۰ مهر ۱۳۹۲
یک مقام ارشد مذاکره کننده هسته ای ایران تاکید کرد، نشست کارشناسان ایران و شش قدرت جهانی پس از برگزاری جلسه بین ایران و سازمان بین المللی انرژی اتمی برگزار خواهد شد.

به گزارش 598 به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پرس‌تی‌وی؛ عباس عراقچی معاون وزیر خارجه کشورمان تصریح کرد، مذاکرات ایران و اعضای دائمی شورای امنیت شامل آمریکا، روسیه،چین، انگلیس و فرانسه به همراه آلمان بین کارشناسان علمی، هسته ای و تحریم های اقتصادی دو طرف پس از نشست 28 اکتبر ایران و سازمان بین المللی انرژی اتمی در شهر وین برگزار خواهد شد.

هنوز زمان و مکان دقیق برگزاری نشست کارشناسی ایران و گروه 5+1 مشخص نشده است. عراقچی افزود، حمید بعیدی نژاد مدیر کل امور سیاسی و حقوقی وزارت خارجه ایران ریاست هیات کارشناسی ایران در این مذاکرات را بر عهده خواهد داشت.

معاون وزیر خارجه ایران تصریح کرد، نتایج حاصل شده در این نشست کارشناسی به تیم های مذاکره کننده برنامه هسته ای ایران ارائه خواهد شد.مذاکرات دو روزه ایران و شش قدرت جهانی در شهر ژنو سوییس به تازگی برگزار شده است. دو طرف توافق کرده اند که بار دیگر روزهای 7 و 8 نوامبر ( 16 و 17 آبان ماه) در همین شهر دیدار کنند.

دو طرف نتایج این مذاکرات را سودمند و باارزش ارزیابی و توصیف کرده اند. جزییات زیادی از مذاکرات ایران و 5+1 به طور رسمی منتشر نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها