کد خبر: ۱۷۵۳۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۳ مرداد ۱۳۹۰
 " دانشمندان غربی وابسته استکبار درصددند تا به نوعی علت اعتراضات گسترده در کشورهای اسلامی و غربی را عوامل غیرانسانی معرفی نمایند از همین رو برخی از آنان اظهار داشته اند : همیشه پشت پرده اعتراضات و یا آشوبها، سیاست مداران ، تبه کاران ، فقر ، ظلم و عوامل انسانی نمی باشد بلکه ممکن است عوامل طبیعی نیز در این تحولات تاثیر گزار باشد.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، جمعی از دانشمندان آمریکایی در گزارشی اعلام نمودند که تشعشعات خورشیدی باعث تمام این اعتراضات مردمی در کشورهای عربی و اروپایی شده است زیرا این تشعشات مغناطیسی خورشید، مستقیما بر خلق و خو و مزاج انسانها تاثیر می گذارد.

الجزیره به نقل از خبرگزاری فرانسه گزارش داد: این دانشمندان آمریکایی، منشاء بحران اقتصادی آمریکا را نیز تاثیرات مغناطیسی خورشید می دانند و بیان کرده اند که این تشعشعات باعث بدبینی و افسردگی شدید در افرادی می شود که سرمایه های خود را در بورس گذاشته اند و در نتیجه آن افراد پول خود را پس می گیرند و این امر منجر به سونامی بحران اقتصادی جهانی می شود.

بر اساس این گزارش، سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا "ناسا" نیز اعلام کرده که اوج این تشعشعات مغناطیسی در سال 2013 می باشد و تا آن زمان نیز شاهد طوفان های خورشیدی متعددی خواهیم بود که ممکن است باعث قطعی برق در کشورهایی از جمله ایالات متحده شود.

گفتنی است، دولت ها و رسانه های غربی برای لاپوشی خشم و انزجار ملتها از دیکتاتورهای دست نشانده غرب و حکومت های ظالم و استکباری جهان سلطه، هر روز به بهانه ای و با موضوع جدیدی سعی در به حاشیه کشاندن ماهیت این قیام ها را دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها