کد خبر: ۱۷۵۳۱۸
زمان انتشار: ۱۸:۴۶     ۲۹ مهر ۱۳۹۲
سرپرست پرسپوليس مي‌گويد کميته‌ انضباطي براي اين که بگويد به همه تيم‌ها يکسان نگاه مي‌کند، يک امتياز را از پرسپوليس کم کرد.
سعيد شيريني در حاشيه تمرين امروز (دوشنبه) پرسپوليس در جمع خبرنگاران درباره کسب يک امتياز از پرسپوليس، بيان کرد: اين اتفاقات طبيعي است. منتظرند هواداران دو تيم درگير شوند و از پرسپوليس يک امتياز کم کنند. معتقدم کميته‌ انضباطي براي دلجويي از تيم‌هاي ديگر اين يک امتياز را از ما کم کرد.

به گزارش ايسنا،وي ادامه داد: هر کس خصوصيات اخلاقي منحصر به فردي دارد و داورها اين را مي دانند. قطعا اگر داور به يک مربي حمله کرده و يا بلند صحبت کند آن را تحريک خواهد کرد. در بازي با داماش ديديد من براي صحبت با کمک داور جلو رفتم، اما او سر من هم داد زد و با دايي هم برخورد تندي داشت. البته دايي در منطقه فني ايستاده بود و اين صحبت‌ها را مي‌کرد.

سرپرست پرسپوليس همچنين با انتقاد از مجري برنامه «90»،‌ تصريح کرد: مگر براي تيم فولاد اتفاق مشابهي نيفتاد، چرا مجري خوب برنامه تلويزيوني به آن نمي‌پردازد و فقط با استقلال و پرسپوليس سر و کار دارد. فکر مي‌کنم مي‌خواهند اين دو تيم را بکوبند و کوچکش کنند تا به سطح تيم‌هاي ديگر برسد. هر داور عليه پرسپوليس سوت مي‌زند مي‌گويند کار قهرمانانه انجام داده است. خواستند با کاري که انجام مي‌دهند بگويند با همه برخورد يکسان مي‌کنيم.

شيريني در پايان با اشاره به اين که رويانيان گفته از اين که تمرکز دايي را به هم مي زنند ناراحتم، افزود: جوي عليه پرسپوليس به وجود آمده و از يک طرف اسطوره کشي هم در ايران وجود دارد. همه فوتبال ايران را در دنيا با علي دايي مي‌شناسند. به هر حال او روي تيمش تعصب دارد و به خاطر آن به داوران اعتراض مي‌کند، حال يکي با لبخند و ديگري با داد و فرياد اين کار را انجام مي‌دهد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها