کد خبر: ۱۷۵۳۰۳
زمان انتشار: ۱۸:۴۰     ۲۹ مهر ۱۳۹۲
سخنگوي هيات مديره باشگاه تراکتورسازي اعلام کرد که اين هيات استعفاي حميد زيني‌زاده را در مقطع کنوني باشگاه صلاح نمي‌داند و قطعا آن را نخواهد پذيرفت.
محمد جواد دلفکار درباره استعفاي حميد زيني‌زاده از مديريت اين باشگاه، اظهار کرد: ايشان تهديد کرده که به خاطر اعتراض به راي کميته‌ انضباطي و ناعدالتي داور استعفا مي‌دهد، ولي ما گفتيم که اين کار راهکار درستي نيست و بايد مساله از طريق مراجع قانوني پيگيري شود.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: قطعا در شرايط کنوني استعفا هيچ مشکلي را حل نمي‌کند و حتي ممکن است باشگاه را با مشکل روبرو کند. آقاي زيني‌زاده به خاطر مسائل پيش آمده عصباني است ولي ما استعفاي او را بررسي نمي‌کنيم و نخواهيم پذيرفت.

دلفکار ادامه داد: زيني‌زاده از اين ناراحت است که مرجعي که بايد حرف او را گوش کند، نه تنها اين کار را نکرده بلکه حکم ناعادلانه‌اي عليه باشگاه صادر کرده است. به نظر من استعفاي مديرعامل راهکار درست نيست و در صورت انجام اين کار، تاوانش را باشگاه بايد بدهد. ما راضي نيستيم که هوادارانمان ناراحت شوند.

سخنگوي هيات مديره باشگاه تراکتورسازي در ادامه، گفت: از طرف اعضاي هيات مديره مي‌گويم که نسبت به احکام صادر شده اعتراض داريم و باشگاه اين مساله را قطعا پيگيري مي‌کند.

وي در پايان بار ديگر تاکيد کرد که هيات مديره باشگاه استعفاي زيني‌زاده را نمي پذيرد: استعفاي مديرعامل را نمي پذيريم، چون اين کار را به مصلحت باشگاه نمي‌دانيم. ضمنا باشگاه هرگز در ميان فصل مديرعامل را تغيير نمي‌دهد . در سال‌هاي قبل هم مديرعامل سابق باشگاه قصد استعفا در ميان فصل داشت که مخالفت کرديم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها