کد خبر: ۱۷۵۲۶۱
زمان انتشار: ۱۸:۱۶     ۲۹ مهر ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان مي گويد مطمئنا بخش حقوقي باشگاه، محروميت يک جلسه اي لوسيانو پريرا را پيگيري خواهد کرد.
حسين فرکي درباره محروميت يک جلسه اي و جريمه نقدي دو ميليون توماني پريرا به دليل حرکتي که پس از به ثمر رساندن گل در ديدار برابر تراکتورسازي انجام داد،در گفت و گو با خبرنگار ايسنا اظهار کرد: به هر حال اين تصميم کميته انضباطي است و باتوجه به اين که بخشي از اين موضوع به ما هم مربوط است، پيگير اين موضوع هستيم و بايد از حق مان دفاع کنيم.

وي افزود: مطمئنا بخش حقوقي باشگاه فولادخوزستان اين موضوع را پيگيري خواهد کرد و ان‌شاءالله نتيجه آن را اعلام مي کنيم. البته اگر بخواهيم به راي کميته انضباطي احترام بگذاريم، بحث جداگانه اي است ولي اگر بخواهيم اين حرکت را با حرکت هاي خيلي بدتري که از سوي برخي بازيکنان در ورزشگاه هاي کشور اتفاق افتاده است، مقايسه کنيم فکر مي‌کنم کاري به آن شکل انجام نشده است که بازيکن تيم ما يک جلسه محروم شود.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان بيان کرد: من خودم اين حرکت پريرا را يک حرکت غيرعمد مي دانم. البته نمي خواهم بگويم که اين کار او درست بود ولي به هر حال مواردي غيرقابل پيش بيني است و در اين خصوص عمدي در کار نبوده است. من در کنفرانس پس از بازي با تراکتور عذرخواهي هم کردم و خود پريرا نيز بابت اين کارش عذرخواهي کرد.

وي عنوان کرد: به هر حال بايد اين موضوع را پذيرفت و اين اتفاقي بود که خود ما هم دوست نداشتيم، بيفتد. پريرا نمي دانست که اين کار در ايران ايراد دارد، در حالي که در فرهنگ آن ها اين نوع شادي کردن وجود دارد و حتي نمونه اين شادي ها در فوتبال خودمان هم اتفاق افتاده است.

فرکي افزود: اعتراض بيشتر روي بخشي است که پريرا توپ را به سمت تماشاگران پرتاب کرد ولي واقعيت اين است که اين موضوع اتفاق افتاده و ما هم بابت آن عذرخواهي کرديم. البته به نظرم نبايد اين کار پريرا بهانه اي شود که خود بازي را زير سوال ببرند.

وي در ادامه درباره نحوه گزارش، گزارشگر ديدار فولاد و تراکتورسازي هم گفت: متاسفم به خاطر اين کم تجربگي که از جانب گزارشگر اين بازي شاهد بوديم و به نظرم اين نوع گزارش ها، گزارشگرهاي قابل و شايسته رسانه ما را زير سوال مي برد.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان خاطر نشان کرد: به هر حال او با اين نحوه گزارش، همه را زير سوال برد. اين گزارشگر خودش را هم زير سوال برد و به نظرم نبايد گزارش کردن يک مسابقه به اين شکل باشد و همان طور که گفتم واقعا کم تجربگي از سوي اين گزارشگر، در گزارشش مشخص بود.

وي ادامه داد: به نظرم اگر بخواهيم حرکت اين گزارشگر را با حرکت بازيکن خودمان مقايسه کنيم، اين گزارشگر بايد به خاطر نحوه گزارشش اخراج شود. پريرا حرکتي را در ورزشگاه انجام داد که ممکن است توهيني به هواداراني باشد که در آن جا حضور داشتند ولي اين گزارشگر تريبوني را در دست داشت و در واقع با اين نحوه گزارش، تمام ايران را زير سوال برد.

فرکي در ادامه درباره تاخير در رسيدن اعضاي تيم به اهواز پس از ديدار با تراکتورسازي گفت: متاسفانه من امروز به اهواز رسيدم و تعدادي از بازيکنانم ديروز و تعداد ديگري دو روز پيش رسيدند. به هر حال بخشي از اين موضوع مربوط به نا به ساماني هاي ورزش ما است و بخش ديگر آن هم مربوط به پروازهايي است که تيم ها دارند. در هر صورت ما از امروز تمرينات مان را براي ديدار با استقلال تهران آغاز مي کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها