کد خبر: ۱۷۵۲۴۱
زمان انتشار: ۱۸:۰۷     ۲۹ مهر ۱۳۹۲
طبق نظرسنجی موسسه «گالوپ»، میزان محبوبیت رئیس‌جمهور آمریکا به دنبال تصمیمات وی برای اقدام نظامی علیه سوریه و همچنین در دوران تعطیلی ۱۶ روزه فدرال به پایین ترین حد خود کاهش یافت.

به گزارش 598،  خبرگزاری فارس به نقل روزنامه آمریکایی واشنگتن‌تایمز، طبق نظرسنجی موسسه «گالوپ» میزان محبوبیت «باراک اوباما» در سومین سه ماهه سال جاری میلادی با کاهش روبرو بوده است.

طبق نظرسنجی‌ گالوپ، با گذشتن نوزدهمین سه ماهه از ریاست‌جمهوری باراک اوباما که از 20 ژوئیه تا 19 اکتبر ادامه داشته است، میزان محبوبیت اوباما 44.5 درصد بود که در مقایسه با هجدهمین سه ماهه ریاست‌جمهوری‌اش با کاهش سه درصدی محبوبیتش روبرو بوده است و درصد محبوبیت وی از 47.9 به این رقم رسیده است.

بر اساس این گزارش، نوزدهمین سه ماهه ریاست‌جمهوری اوباما همراه با مسئله تصمیم اوباما به اقدام نظامی علیه سوریه و همچنین تعطیلی 16 روزه دولت فدرال بوده است که در این دوران میزان محبوبیت وی به 41 درصد کاهش یافت.

واشنگتن‌پست گزارش کرد که در اولین سه ماهه ریاست‌جمهوری اوباما، میزان محبوبیت وی 63 درصد بود اما با گذشت بیش از چها رسال این آمار با کاهش شدیدی روبرو بوده است.

تحلیل‌ها و بررسی‌ها نشان می‌دهد که تنها دو رئیس‌جمهور آمریکایی در نوزدهمین سه ماهه ریاست‌جمهوری اشان میزان محبوبیت کمتری در مقایسه با اوباما داشتند و یکی «ریچارد نیکسون» در دوران تحقیق درباره «واترگیت» و دیگری «لیندون جانسون» در حین جنگ ویتنام بود.

نتایج این نظرسنجی حاصل مصاحبه‌های تلفنی است که در حین نوزدهمین سه ماهه از 47 هزار فرد بزرگسال آمریکایی در تمامی 50 ایالت آمریکا و واشنگتن دی سی به دست آمده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها