کد خبر: ۱۷۵۱۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۲۹ مهر ۱۳۹۲
رئيس کميته انظباطي فدراسيون فوتبال گفت: برخي مديران فوتبالي در پذيرش راي صادره از خود رفتار ناشايستي نشان دادند.
به گزارش 598 به نقل از گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران حسن زاده در خصوص رفتار تماشاگران پرسپوليس و داماش گفت: بر اساس گزارشات رسيده يک امتياز از پرسپوليس کسر شد و به دليل الفاظ رکيکي که هواداران پرسپوليس به کار بردند اين تيم با جريمه نقدي هم مواجه شد.
 
وي در ادامه افزود: به دليل اعتراضات علي دايي به تيم داوري وي يک جلسه از همراهي تيم محروم و جريمه نقدي شد. مجادلات لفظي بين دايي و مايلي کهن نيز شامل محروميتي يک جلسه اي براي هر کدام از آنها و مبلغ 10 ميليون تومان جريمه شد.
 
حسن زاده درباره بازي تراکتورسازي و فولاد گفت: تيم فوتبال تراکتورسازي نيز به دليل رفتار ناشايست تماشاگرانش محکوم به کسر يک امتياز شد. بازيکن تيم فولاد نيز يک جلسه محروم شد.
 
وي در خصوص ديدار ملوان و گسترش فولاد گفت: 3 ميليون تومان جريمه نقدي براي باشگاه ملوان به دليل رفتار نامناسب هواداران با هواداران تيم مهمان درنظر گرفته شد.
 
حسن زاده در پايان گفت: از رفتار برخي مديران در پذيرش آرا متاسفيم. ما اميدواريم دوستان ما همانطور که در فوتبال منطقي هستند در پذيرش آرا نيز منطقي باشند و اعتراضاتشان را به صورت قانوني مطرح کنند نه با تهديد و اهانت. در صورت مشاهده چنين رفتارهايي به شدت با انها برخورد خواهد شد.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها