کد خبر: ۱۷۵۰۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۲۹ مهر ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «صحبت آقاي کي‌روش درست نبود چرا که انگيزه را از بقيه بازيکنان گرفته و آنها تقريبا بي‌انگيزه شدند.»

598؛ مهرداد کفشگري در بازي با داماش از ميدان اخراج شد تا پرسپوليس از دقيقه 76، ده نفره کارش را دنبال کند. اين دومين بار بود که کفشگري کارت قرمز گرفت و اخراج شد. اما اين هافبک دفاعي معتقد است داور از ابتداي بازي روي او زوم کرده و مدام مي‌گفت اخراجت مي‌کنم و آخر هم به حرفش عمل کرد.

 

* تبريک مي‌گوييم، بابت برد داماش؟

- ممنون از لطف شما، خدا را شکر با ارائه يک بازي زيبا توانستيم ببريم. در اين ديدار توپ و ميدان در اختيارمان بود و اين سه امتياز واقعا برايمان شيرين بود.

 

* اما براي تو چندان هم شيرين نبود چرا که اخراج شدي؟

- به خاطر اين اخراج واقعا ناراحت بودم. با هزار بدبختي توانستم جايم را در ترکيب اصلي بدست بياورم اما اين اخراج به ضررم تمام شد هر چند که خوشحالم پرسپوليس توانست با دو گل زده برنده اين ديدار شود.

 

* بعد از دريافت کارت قرمز گريه کردي؟

- خير، گريه نکردم اما خيلي ناراحت شدم اين براي دومين بار بود که اخراج مي‌شدم.

 

* ‌راستي چرا اينقدر اخراج مي‌شوي؟

- نمي‌دانم والا، اما فکر مي‌کنم به خاطر پستم و خشن بازي کردنم داورها کمي کم لطفي مي‌کنند و با ديدنم زود دست به کارت مي‌شوند.

 

* يعني مي‌خواهي بگويي داور بازي روي تو زوم کرده بود؟

- نمي‌دانم اما او از اول بازي به من گير داد و مدام مي‌گفت اخراجت مي‌کنم و آخر هم کار خودش را کرد. داور بازي تا مرا مي‌‌ديد مي‌گفت حواست باشد و من نمي‌دانم چرا او به من گير داد و مدام خط و نشان مي‌کشيد. فکر مي‌کنم داورها نسبت به من حساس شدند.

 

* وقتي نوروزي به عنوان اعتراض نزد او رفت با اين بازيکن رفتار بسيار بدي کرد.

- فکر مي‌کنم اين رفتارها و چنين حرف زدن ها از سمت داوران يا بازيکنان مد شده است. بايد کسي پيدا شود و جلوي اين رفتارها بايستد و برخورد جدي کند. متاسفانه خيلي صحبت‌ها و توهين ‌هاي زشت از سوي بعضي داوران صورت مي‌گيرد که نمي‌توانم بگويم. هادي به عنوان کاپيتان دوم با داور بازي صحبت کرد اما همه شاهد بودند که او چه رفتار زشتي با نوروزي داشت.

 

* اين دفعه کسي با اخراجت احساسي نشد؟ بازيکنان و دايي به تو دلداري و روحيه ندادند؟

- خير، اين دفعه چنين اتفاقي نيفتاد. در بازي قبلي که دقيقه 35 اخراج شدم اما اين دفعه در دقيقه 76 و زماني که يک بر صفر جلو بوديم کارت قرمز گرفتم و ده نفره شديم اخراجم به ضرر پرسپوليس تمام نشد. اما بايد بگويم کارت زرد اولم درست نبود و داور کمي عجله کرد.

 

* بعد از اخراج کنار نيمکت ايستادي و به رختکن نرفتي؟ چرا؟

- کمي برايم سخت بود به همين دليل نمي‌توانستم به رختکن بروم اما علي آقا وقتي مرا آنجا ديد دلداريم داد و گفت برو رختکن که من هم رفتم.

 

* درباره پاس گلت به سيدجلال حسيني بگو؟

- در تمرين روي ضربات ايستگاهي زياد کار مي کنم. آن سانتر من خورد به سر متوسل‌زاده و بعد سيدجلال تبديل به گل کرد. در پرسپوليس پاس گل با گلزني هيچ تفاوتي ندارد و هر کسي پاس گل بدهد همان قدر باارزش است. تاکنون افتخار گلزني براي تيم محبوبم را نداشتم، تلاش مي‌کنم در بازي‌هاي بعدي مزه گلزني را بچشم. سعي مي کنم با گلزني مقابل راه‌آهن خيلي چيزها و حرف هايي که بعضي‌ها در موردم مي‌زنند را ثابت کنم.

 

* چه حرف هايي منظورت به چه کساني است؟

- کلا مي‌گويم. خيلي چيزها مانده که به بعضي‌ها ثابت کنم. هر چند بايد بگويم کاري با بسياري از شايعات حرف و حديث‌هايي که در موردم ساخته ندارم. باور کنيد اصلا برايم مهم نيست. همه اين افراد را به خداوند واگذار مي‌کنم.

 

* منظورت حرف هايي است که در مورد ارتباط خوب تو و دايي ساختند؟

- يکي از شايعات همين است که گفتيد. خيلي حرف ها به گوشم رسيده اما خدا جاي حق نشسته اميدوارم آنها جواب حرف هايشان را از خدا بگيرند. تا حالا نان حرام براي خانواده‌ام نبردم و هميشه نان بازويم را خوردم اين حرف هايي که ساختند و گفتند که من به خاطر ارتباط خوبم با علي آقا بازي مي‌کنم اصلا حرف قشنگي نيست. با تمام وجودم براي پرسپوليس تمرين مي‌کنم و هيچ وقت کم کاري نکردم. البته بايد بگويم نظر علي آقا برايم مهم است نه اين شايعه پردازان.

 

* بعضي از بازيکنان پرسپوليس از صحبت‌هاي کي‌روش در برنامه 90 ناراحت شدند؟

- دوشنبه گذشته من خواب بودم و برنامه 90 را نديدم اما شنيدم کي‌روش گفته من بازيکنان مورد علاقه‌ام را در اختيار دارم و آنها را دعوت مي‌کنم. اين صحبت آقاي کي‌روش درست نبود چرا که انگيزه را از بقيه بازيکنان گرفته و آنها تقريبا بي‌انگيزه شدند. البته نظر سرمربي مهمتر از عقيده خيلي‌هاست. کي روش تيم‌ملي را به جام جهاني برده و حرف او ارجحيت دارد اما اميدوارم او بازيکنان خوب ليگ را ببيند.

 

* مقابل تيم سابقت يعني راه‌آهن غايبي؟

- بله، غايبم. البته من مقابل راه‌آهن انگيزه‌اي براي بازي نداشم. روز آخر هم با خوشي از اين تيم جدا شدم و هيچ مشکلي خدا را شکر بينمان نيست. در هر صورت قسمت نبود مقابل راه‌آهن بازي کنم.

 

* فکر مي‌کني پرسپوليس قهرمان شود؟

- بله، وضعيت در اينجا بسيار خوب است. هنوز راه زيادي تا پايان ليگ مانده. چند بازي سخت پيش رو داريم. تا اينجا خيلي زحمت کشيديم و توانستيم جايگاه خوبي را در جدول بدست بياوريم.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها