کد خبر: ۱۷۵۰۶۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۲۹ مهر ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: کناره‌گیری از لیگ یک تصمیم احساسی است و فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد.

به گزارش 598،محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد کسر یک امتیاز از تراکتورسازی به دلیل اتفاقات دیدار با فولاد خوزستان گفت: فکر می‌کنم این تصمیم نهایت بی‌انصافی است.

تا الان کوچک‌ترین مشکلی از تماشاگران ما به وجود نیامده است. هواداران ما همیشه جزو بهترین تماشاگران بودند، سیاست فیفا جذب تماشاگر در ورزشگاه است اما با این کارها باعث می‌شویم هیچ هواداری دیگر به ورزشگاه نیاید. ما همیشه هوادارانمان رفتار خوبی داشتند اما در این مسابقه پس از پنالتی نادرست و حرکت بازیکن فولاد چنین مشکلی به وجود آمد.

وی در مورد اینکه دو امتیاز در بازی از دست دادیم و یک امتیاز نیز به خاطر تماشاگران از تراکتورسازی کم شد، اظهار داشت: فکر می‌کنم اگر مقابل فولاد بازی نمی‌کردیم و مسابقه 3 بر صفر می‌شد بیشتر به نفع ما بود.

مدافع تراکتورسازی در مورد استعفای حمید زینی‌زاده خاطر نشان کرد: به هر حال او تحت فشار است و به دلیل مسئولیتی که دارد فشار سنگینی را به دوش می‌کشد.

زینی‌زاده وقتی نمی‌تواند حق تیم را بگیرد مطمئنا ناراحت می‌شود و چنین تصمیمی می‌گیرد.

وی افزود: من قبلا هم گفته‌ام تورج حقوردی یکی از زحمتکشان داوری است و شکی در عملکرد خوبش نیست. ما اصلا قصد اینکه به کسی انگی بزنیم را نداشتیم اما با توجه به اتفاقاتی که طی یک ماه اخیر فوتبال ایران با آن دست به گریبان بوده است ناخودآگاه ذهن انسان معطوف به این مسئله می‌شود و الا حقوردی داور بسیار خوب و سالمی است. متأسفانه اشتباهات در این مسابقه بسیار تأثیرگذار بود، یک پنالتی روی سعید دقیقی گرفته نشد و همچنین گل فولاد خوزستان روی یک پنالتی اشتباه به ثمر رسید. باور کنید وقتی پنالتی گرفته شد بازیکن فولاد فکر می‌کرد داور می‌خواهد به او کارت زرد نشان دهد اما وقتی فهمید پنالتی است ذوق‌زده شد. واقعا کسر یک امتیاز از ما بی‌انصافی است و خودمان دیشب از این مسئله شوکه شدیم. نباید زحمات ما به راحتی بر باد داده شود.

نصرتی در مورد اینکه مسئولان تراکتورسازی اعلام کردند شاید از لیگ کناره‌گیری کنند، خاطر نشان کرد: بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد و این تصمیم احساسی به نظر می‌رسد.

وی یادآور شد: اکنون ما، فولاد، پرسپولیس و سپاهان در بالای جدول هستیم، چرا فقط در بازی استقلال و پرسپولیس مرد اخلاق انتخاب می‌شود، همین تبعیض‌ها باعث فساد در فوتبال می‌شود و اگر طرحی وجود دارد باید در تمام لیگ اجرا شود.

مدافع تراکتورسازی در مورد دیدار مقابل استقلال خوزستان در هفته چهاردهم عنوان کرد: با توجه به اینکه هفته گذشته امتیازات زیادی از دست دادیم باید در این مسابقه تلاش زیادی کنیم تا بتوانیم امتیازات را بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها