کد خبر: ۱۷۴۹۸۵
زمان انتشار: ۲۰:۵۳     ۲۸ مهر ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی دو روز پس از دیدار این تیم با فولاد خوزستان همچنان به شادی بعد از گل مهاجم برزیلی فولاد انتقاد دارد. او می‌گوید پریرا باید از لیگ برتر اخراج شود و بهتر از باشگاه فولاد با دست خودش این کار را انجام دهد!

حمید زینی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین شرایط تیم تراکتورسازی پس از تساوی مقابل فولاد در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: از امروز تمرینات تیم برای بازی با استقلال صنعتی آغاز می‌شود. ما روز گذشته هم گزارشی را از بازی با فولاد جمعبندی کردیم و دو نامه به کمیته انضباطی و کمیته داوران ارائه دادیم.

وی افزود: ما از رفتار بازیکن برزیلی فولاد و همچنین مسئولان این باشگاه که حرکت وی را مدیریت نکردند، شاکی هستیم. البته معتقدم بیشتر از بحث داوری، حرکت ناپسند پریرا ما را اذیت کرد. متاسفانه داور هم فقط به دادن یک کارت زرد به این بازیکن بسنده کرد آن هم در حالی که کار از کار گذشته بود و این بازیکن با موفقیت عمل جراحی را انجام داد و بچه‌اش را به سمت تماشاگران شوت کرد!

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه رفتار پریرا قابل بخشش نیست، گفت: اخراج این بازیکن از لیگ ایران حداقل جریمه‌ای است که باید برایش در نظر گرفت. اگر این حرکت‌ها ادامه داشته باشد به 30، 40 سال قبل بر می‌گردیم که بحث قومیت گرایی در فوتبال ایران اوج گرفت. آیا این درست است که ما این هفته که برای بازی با استقلال به اهواز می‌رویم چنین حرکت‌هایی را مقابل هواداران این تیم انجام بدهیم؟ فدراسیون فوتبال باید با این مسائل برخورد کند تا به سایر باشگاه‌ها سرایت نکند.

زینی‌زاده درباره اینکه حسین فرکی در نشست خبری بعد از بازی گفته بود "کرار جاسم بازیکن پیشین تراکتورسازی حرکتی کرده بود که باعث شکستن 10 هزار صندلی شد"، تاکید کرد: شما نگاه کنید بعد از آن هر وقت اسم جاسم کرار آمد دیگر هیچ باشگاهی حاضر نشد او را جذب کند! به نظرم باشگاه فولاد هم باید خودشان پریرا را اخراج کنند تا در آینده این مشکلات پیش نیاید!

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی روز شنبه و پس از بازی با فولاد در مصاحبه‌ای گفته بود "داور نباید برای یک جفت کفش سوت بزند". این جمله با واکنش فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران مواجه شد و وی گفت "حرف زینی زاده خجالت آور است".

زینی زاده درباره این اظهار نظر رئیس کمیته داوران گفت: من نه با اصفهانیان مشکل دارم نه با کمیته داوران. 13 هفته از لیگ گذشته و ما فقط در دو بازی با پرسپولیس و فولاد که حقمان ضایع شد، صحبت کردیم. البته من هم نگفتم که حق وردی به خاطر یک جفت کفش اینطوری سوت زده است. من با این حرفم کنایه زدم که یعنی داور به سمت فولاد غش کرده بود.

وی در پایان با بیان اینکه این صحبتش در واقع مثل پرتاب کفش خبرنگار عراقی به سمت جورج بوش رئیس جمهور پیشین عراق بود و جنبه اعتراضی داشت، ادامه داد: امروز هم یک جفت کفش ارزش این را ندارد که داوران برایش سوت بزنند. الان شرایط طوری است که بعضی از داوران برای چنین مسائلی کارهای بزرگی می‌کنند. حتی هستند داورانی که در ازای نوع خاص قضاوت خود یک یا دو بازیکن از تیمی به تیم دیگر ترانسفر می‌کنند. من این مسئله را به مقامات قضایی هم گزارش خواهم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها