کد خبر: ۱۷۴۹۴۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۲۸ مهر ۱۳۹۲
سر آلکس فرگوسن با وجود شروع کابوس‌وار مويس با شياطين سرخ به موفقيت او در اولدترافورد اطمينان دارد. او مي‌گويد که شک ندارد که منچستريونايتد با سرمربي اسکاتلندي خود امسال جام مي‌گيرد.
منچستريونايتد در هفته‌ هشتم ليگ برتر انگليس نااميدکننده ظاهر و با تساوي يک بر يک برابر ساوتهمپتون در اولدترافورد متوقف شد تا ناکامي‌هاي مويس با اين تيم هم چنان ادامه داشته باشد.

سرآلکس فرگوسن، سرمربي سابق منچستريونايتد با وجود شروع کابوس‌وار مويس با اين تيم هم چنان معتقد است که هموطن اسکاتلندي‌اش در اولدترافورد موفق خواهد شد.

فرگوسن در گفت‌وگو با شبکه "اسکاي اسپورت" عنوان کرد: بسيار خوب خواهد بود اگر مويس بتواند يک قهرماني در فصل جديد با منچستر يونايتد به دست آورد. فرقي نمي‌کند اين قهرماني در ليگ برتر انگليس باشد يا جام اتحاديه، جام حذفي و يا ليگ قهرمانان اروپا. اطمينان دارم که مويس امسال با منچستر جام مي‌گيرد.

پرافتخارترين سرمربي تاريخ شياطين سرخ افزود: اينجا در منچستر يونايتد اولويت‌هايي وجود دارد که با ديگر باشگاه‌ها متفاوت است. الان همه بر مويس به خاطر کسب نتايج بد فشار مي‌آورند و از او انتقاد مي‌کنند. آنها مي‌خواهند او را با مربي که 26 سال در منچستر يونايتد مربيگري کرده است، مقايسه کنند. ماموريت مويس آن گونه که بعضي‌ها فکر مي‌کنند اصلا آسان نيست به ويژه اين که الان شرايط در ليگ برتر انگليس فرق کرده است، چرا که تعداد مدعيان کسب عنوان قهرماني افزايش يافته است. الان مي‌توانم بگويم که شش تيم شانس قهرماني را دارند.

فرگوسن در پايان سخنان خود گفت: مويس از حمايت کامل باشگاه منچستر يونايتد برخوردار است. منچستر يونايتد باشگاه بزرگي است و همه از اين تيم قهرماني مي‌خواهند. مويس براي کسب جام با منچستر يونايتد تنها به کمي شانس نياز دارد. اميدواريم که هر چه زودتر با کسب نتايج خوب به ثبات لازم در نيمکت منچستر برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها