کد خبر: ۱۷۴۹۰۲
زمان انتشار: ۱۸:۴۶     ۲۸ مهر ۱۳۹۲
گرت بيل مهاجم گران‌قيمت رئال مادريد گفت: گمانه زني ها پيرامون سلامتي وي پس از انتقال پر سروصداي 100 ميليون يورويي به رئال، نادرست هستند
بيل در ديدار رئال مادريد برابر مالاگا که با نتيجه 2-0 به سود رئال تمام شد در دقايق پاياني به زمين آمد. اين چهارمين حضور وي براي رئال از مجموع هشت بازي ممکن، پس از رهايي از بند دومين مصدوميت در فصل جاري است.

گرت بيل گفت: رهايي از مصدوميت مختصري که داشتم بسيار خوشايند است. البته بازگشت به ميادين با توجه به عدم گذراندن پيش فصل براي من دشوار بوده است. حضور در زمين و تاثيرگذاري خوب در بازي برايم بسيار حائزاهميت است.

مهاجم ولزي رئال در حضور 15 دقيقه اي خود در زمين موفق شد يک پنالتي براي تيمش بگيرد.

غيبت‌هاي مکرر بيل به دليل مصدوميت‌ همسترينگ باعث شد که روزنامه مارکا در گزارشي اعلام کند که وي از ناحيه ستون فقرات مشکل شديد دارد و بايد جراحي شود، اين در حاليست که باشگاه رئال مادريد در واکنش به اين خبر اعلام کرد که بيل فقط "برآمدگي ديسک" دارد که روي توانايي وي براي بازي تاثيري نمي‌گذارد.

گرت بيل پس از پيروزي روز شنبه به اين مسئله اشاره نکرد و گفت: در اين ديدار از ناحيه ران کمي دچار فشار شدم. فکر مي‌کنم واقعيت اينست که صرفا زمان زيادي بازي نکرده ام و تمرينات پيش فصل را سپري نکرده ام و تمام گمانه زني‌ها نادرست هستند.

طولاني شدن مذاکرات رئال مادريد و تانتهام درباره انتقال بيل تا پايان فصل نقل و انتقالات باعث شد که بيل تمرينات پيش فصل را سپري نکند.

گرت بيل گفت: من تمرين يا بازي چنداني نداشته ام و همه چيز به آماده سازي ام مربوط مي‌شود.

وي افزود: مطمئنا من هر آنچه که سرمربي بگويد انجام خواهم داد ولي بايد در ادامه فصل خود را آماده کنم و نشان دهم.

به گزارش آسوشيتدپرس، رئال اين هفته بايد از سري رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا به مصاف يوونتوس برود و سپس در ديدار حساس ال کلاسيکو برابر بارسلونا حاضر شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها