کد خبر: ۱۷۴۸۹۶
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۲۸ مهر ۱۳۹۲
رئيس کميته فني باشگاه استقلال گفت: برخي از بازيکنان بايد بدانند پيراهن چه تيمي را پوشيده و در چه تيمي بازي مي‌کنند.
منصور پورحيدري در خصوص ديدار استقلال و نفت اظهار داشت: طبيعي بود که بعد از مدتي دوري برخي از بازيکنان و کامل نبودن تيم شرايط اينگونه باشد. به اعتقاد من استقلال مي‌توانست برنده باشد ولي فوتبال همين است ولي گلي که ما دريافت کرديم استثنايي بود.

به گزارش فارس،وي افزود: البته من ووريا غفوري را مي‌شناسم چون او بازيکن پاس همدان بود و شوت‌زن است. ولي توپ او وارد دروازه‌ شد و شايد ما مي‌توانستيم سه امتياز را بگيريم اما اين اتفاق نيفتاد و فعلا شرايط‌مان نامناسب است.

پورحيدري در خصوص ناراحتي قلعه‌نويي و حتي فتح‌الله‌زاده از عملکرد بازيکنان استقلال گفت: اين ناراحتي طبيعي است چون اين تيم مي‌تواند بهتر از اين باشد. من مباحث مالي رامطرح نمي‌کنم چون امسال پرداخت‌هايي صورت گرفته و تلاشم انجام شده ولي مشکلات مالي و عملکرد بازيکنان در زمين ربطي به يکديگر ندارد من فکر مي‌کنم بعضي بازيکنان بايد بيشتر توجه کنند که در چه تيمي بازي مي‌کنند. ولي با همه اين اتفاقات بايد بپذيريم که ليگ دو هفته تعطيل بوده و مصدوم هم زياد داريم و در مقابل، حريف با تيم کامل تمرين کرد.

رئيس کميته فني باشگاه استقلال ادامه داد: همه چيز دست به دست هم داد تا تيم از 4 بازي دو امتياز بگيرد ولي ما هم از استقلال انتظار بيشتري داشتيم. خط دفاع استقلال ديروز خوب کار کرد ولي آنها مي‌توانستند بعد از گل مجيدي زياد عقب بازي نکنند و اگر اين اتفاق مي‌آفتاد بازيکن حريف فرصت شوت‌زدن پيدا نمي‌کرد.

پورحيدري در خصوص اينکه مجادله‌هاي سرمربي و مديرعامل سابق باشگاه استقلال در نتايج چقدر تاثيرگذار است،گفت: شما شک نکنيد اين اتفاقات تاثير داشت و مسائل حاشيه‌اي بي‌تاثير نيست ولي ما بايد تلاش کنيم استقلال از اين حاشيه‌ها دور باشد.

وي در پاسخ به اين سؤال که شما به عنوان عضو هيئت مديره نمي‌خواهيد به اين موضوع ورود کنيد،گفت:در اين چند وقت اخير حرف و حديث‌هاي زيادي مطرح شده و مصاحبه‌هاي عوامل بيرون در روند استقلال تاثير داشت ولي قبول کنيد که با اين اتفاقات همه فوتبال ايران در حال زير سؤال رفتن است چون امسال سال جام جهاني در پيش است و همه بايد تلاش کنند از صحبت‌هاي حاشيه‌اي بپرهيزند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها