کد خبر: ۱۷۴۸۹۲
زمان انتشار: ۱۸:۴۰     ۲۸ مهر ۱۳۹۲
معاون حقوقي باشگاه استقلال نسبت به اظهارات سرمربي و وکيل باشگاه پرسپوليس واکنش نشان داد.
محسن بزرگي در خصوص اظهارات علي دايي مبني بر اينکه ليدرهاي باشگاه استقلال خط گرفته بودند تا عليه وي شعار بدهند و اينکه وکيل باشگاه پرسپوليس نيز نسبت به اين موضوع واکنش نشان داده است،در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: اولاً که بنده احساس مي‌کنم کميته انضباطي به پرسپوليس به عنوان يک خط قرمز نگاه مي‌کند و همه ديدند که در طول اين فصل استقلال قرباني شد تا مثلاً بقيه درس عبرت بگيرند.

وي افزود: به عنوان مثال از ما امتياز کسر شد و سپس مربي تيم ما را محروم کردند ولي از سوي ديگر باشگاه پرسپوليس در گاردي آهني قرار گرفته که کميته انضباطي ظاهراً جرأت نزديک شدن به آن را ندارد.

معاون حقوقي باشگاه استقلال در خصوص اظهارات وکيل باشگاه پرسپوليس مبني بر تخلف تماشاگران در بازي ديروز گفت: اگر اين کار تخلف است اظهارات علي دايي نيز خودش نوعي تخلف محسوب مي‌شود. دايي بايد ثابت کند که ليدرها از چه کسي خط گرفته‌اند چون اين يک تهمت به باشگاه استقلال است و گمانه‌زني سرمربي باشگاه پرسپولس به افکار عمومي کشيده شده است. آيا دايي مي‌تواند ثابت کند که چه کسي به تماشاگران خط داده است؟ اگر ايشان نتواند حرف خود را ثابت کند باشگاه استقلال اين حق را محفوظ مي‌داند که از دايي به کميته انضباطي شکايت کند.

بزرگي تأکيد کرد: البته با اين اوضاع و احوالي که ما مي‌بينيم اميدي به کميته انضباطي نداريم هرچند نبايد از حق گذشت که در بعضي مواقع نمونه‌هايي از برخورد با آنها را ديده‌ايم ولي قبول کنيم که کميته انضباطي به نوعي از باشگاه پرسپوليس مي‌ترسد.

وي در پايان صحبت‌هايش گفت: باشگاه استقلال هميشه ثابت کرده منادي اخلاق است و ديديد که در بازي با سپاهان حتي تماشاگران و ليدرها مجتبي جباري را تشويق کردند و مانع شعار عليه اين بازيکن شدند. باشگاه استقلال به عنوان باشگاه فرهنگي، ورزشي دلش نمي‌خواهد از اين اتفاقات در فوتبال رخ دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها