کد خبر: ۱۷۴۸۴۷
زمان انتشار: ۱۵:۲۹     ۲۸ مهر ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی است در ترکیب این تیم به میدان نمی رود، به علت آنچه نیمکت نشینی عنوان شده در تمرین روز یکشنبه این تیم تمرین نکرد و پس از صحبت کوتاهی که با علی دایی داشت ورزشگاه را ترک کرد.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار مهر، تمرینات صبح امروز یکشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پیگیری شد که غلامرضا رضایی به خاطر نیمکت نشینی هایش در هفته های گذشته با تاخیر به محل تمرین آمد و تمرین نکرد.

* مجتبی محرمی مطابق تمرینات گذشته در محل تمرین این تیم حاضر شد و به دویدن دور زمین پرداخت.

* سید صالحی مهاجم پرسپولیس با 20 دقیقه تاخیر در تمرینات حاضر شد و با دستور علی دایی بعد از دویدن دور زمین به تمرینات گروهی اضافه شد.

* قبل از شروع تمرین مجتبی محرمی با سعید شیرینی و محمد پنجعلی دقایقی به گفتگو پرداخت و در ادامه کریم باقری با محرمی به دویدن پرداخت.

* محمدرضا خلعتبری مهاجم ریزنقش پرسپولیسی ها که در بازی مقابل داماش آسیب دیده بود به دلیل مصدومیت نتوانست تمرین کند و با صلاحدید کادر پزشکی به کلینیک باشگاه مراجعه کرد. مهرداد پولادی پس از دقایقی کار با وزنه و فیزیوتراپی محل تمرین را ترک کرد.

* سید جلال حسینی که در تمرین روز گذشته به دلیل آسیب دیدگی در کلینیک باشگاه حاضر شده بود امروز در تمرینات گروهی حاضر شد.

* علی دایی مطابق تمرینات گذشته با لباس شخصی نظاره گر عملکرد شاگردانش بود.

* غلامرضا رضایی که از نیمکت نشینی ناراحت بود و در تمرینات امروز شرکت نکرد، پس از صحبت کوتاهی که با علی دایی داشت ورزشگاه را ترک کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها