کد خبر: ۱۷۴۷۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۲۸ مهر ۱۳۹۲
رییس هیات فوتبال استان گیلان گفت: «مربی تیم حریف می آید و هر کاری که دلش می خواهد کنار زمین انجام می دهد و مربی داماش با متانت کنار زمین هستند.»

598؛ قربانعلي الماسخاله به شدت از فحاشی های روی داده از سوی هواداران منتسب به پرسپولیس به مردم گیلان عصبانی است. وي در این رابطه گفت: «دوستان کمیته انضباطی در همه بازی های داماش و ملوان در ورزشگاه های این دو شهر حاضر می شود و چون گیلانی هستند و زبان گیلکی را می فهد، اگر چند تماشاگر با هم شوخی هم بکنند می آید و این دو تیم را محروم می کند! و در توجیه به ما می گویند خودم گیلکی بلد هستم و همه فحش ها را شنیدم! تاکنون ایشان هم از داماش و هم از ملوان امتیاز کسر کردند.»


رییس هیات فوتبال گیلان در ادامه افزود: «در بازی استقلال-داماش یکی از بهترین روزهای هواداران در رشت بود، آقای قلعه نويی از هواداران داماش تشکر کرد اما از داماش کسر امتیاز شد. خب من سوالم حالا از دوستان فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی است، آیا فحاشی های هواداران پرسپولیس را به مردم گیلان شنیدید؟ این فحش ها که نیازی به دانستن زبان خاصی نبود و همه فارسی به مردم گیلان فحاشی می کردند! حالا شما نه به خاطر اینکه به عنوان یک گیلانی این فحش ها را شنیدید که به عنوان یک ایرانی آیا می خواهید کاری بکنید؟»


وی در ادامه گفت: «مربی تیم حریف می آید و هرکاری که دلش می خواهد کنار زمین انجام می دهد و مربی داماش با متانت کنار زمین هستند. ما از اسطوره ملی فوتبال ایران انتظار بیشتری داریم. بعد از رفتار آقای دایی داور سمت و سوی سوت زدنش تغییر کرد. وقتی به داور آنگونه تشر می زند منتظریم ببینیم که گزارش آقای دزفولی چه چیز نوشته شده است. آیا ایشان صدای فحاشی ها را شنیدند؟ اگر در گزارش ایشان چیزی نیامده است ما همه ی فیلم های ضبط شده را داریم و به آقای حسن زاده تقدیم می کنیم.»


الماسخاله درپایان گفت: «ما شکایتی را تنطیم کردیم و به ریاست فدراسیون فوتبال و جناب آقای حسن زاده فرستادیم تا نگذاریم حق تیم های گیلانی بیش از این پایمال شود و اگر قرار بر جریمه است فقط مختص گیلان نباشد.»
سايت گل
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها