کد خبر: ۱۷۴۷۰۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۲۸ مهر ۱۳۹۲
سران ذوب آهن به پرسپولیسی ها پیغام فرستاده اند که "حقيقي را بدهيد، حدادي‌فر را ببريد!"

598؛ از پرسپوليسي‌ها اصرار و از ذوب‌آهن انكار. باشگاه اصفهاني هيچ جوره حاضر به از دست دادن قاسم حدادي‌فر نيست و دايي و رويانيان هم دست برنمي‌دارند.

 

براي همين است كه مديرعامل عزم سفر كرده و مي‌خواهد شخصا به اصفهان برود و داستان اين انتقال را همانگونه كه خودش و پرسپوليس مي‌خواهند، تمام كند.

 

اصفهاني‌ها هم البته بيكار ننشسته و راهي را مي‌جويند براي مقابله با خواسته پرسپوليس. شرطي هم كه گذاشته‌اند بيشتر به سنگي شباهت دارد كه بايد جلوي پيشروي پرسپوليس را بگيرد.

 

مديران ذوب‌آهن كه پيش‌تر هم با جدايي حدادي‌فر مخالفت كرده بودند، حالا شرط تازه‌اي گذاشته‌اند پيش روي پرسپوليس و آن، فرستادن رضا حقيقي به اصفهان است. در واقع آنها فقط در صورت جذب رضا حقيقي به قرمزپوش شدن قاسم حدادي‌فر رضايت خواهند داد كه اين شرط، تبادل بازيكن بين دو باشگاه را يكجورهايي غيرممكن مي‌كند.

 

خود حقيقي البته در يكي دو هفته گذشته بارها از جدايي گفته بود اما آن موقع جايي در تركيب اصلي نداشت و حالا كه اعتماد دايي را دوباره به دست آورده محال است به ترك پرسپوليس رضايت بدهد. باشگاه هم راضي به از دست دادن او نيست و رويانيان حتما در مذاكره‌اش با مديرعامل ذوب‌آهن بر اين مورد تاكيد خواهد كرد.

 

شرط تازه ذوبي‌ها شايد حضور حدادي‌فر در پرسپوليس را بار ديگر عقيم بگذارد اما قطعا نقشي در پرسپوليسي شدن محسن مسلمان نخواهد داشت. بازيكني كه پرسپوليس و ذوب‌آهن براي قرمزپوش شدنش توافق كرده‌اند و لوكا هم مخالفتي با جدايي‌اش ندارد.

 

ذوب‌آهن البته گفته كه اين بازيكن را فقط براي 6 ماه در اختيار پرسپوليس خواهد گذاشت و در ازاي انتقال قرضي، دو بازيكن پرسپوليس را مي‌گيرد؛‌ ميلاد غريبي و محمدرضا خانزاده را.

 

پرسپوليسي‌ها البته با اضافه كردن رضا محمدي به اين ليست، مي‌خواستند حدادي‌فر را هم به چنگ بياورند كه باشگاه اصفهاني هنوز رضايت نداده و غريبي هم گفته بود كه حاضر نيست در ذوب‌آهن بازي كند.

 

هر چند كه بعد از خط خوردن از ليست بازي با داماش، او هم نظرش عوض شده و به هر قيمتي مي‌خواهد از پرسپوليس برود. او مي‌گويد: «همانطور كه مي‌بينيد متاسفانه شرايط خوبي در پرسپوليس ندارم و مجبورم خيلي سريع تصميم بگيرم چون مي‌خواهم بازي كنم. بايد به هر پيشنهادي فكر كنم و هر تيمي مرا بخواهد، پيشنهادش را بپذيرم. شايد قبلا دوست نداشتم به برخي تيم‌ها بروم اما الان نظرم تغيير كرده چون مي‌خواهم فوتبال بازي كنم، اگر ذوب‌آهن و پرسپوليس توافق كردند و دايي هم حرفي نداشت، به اصفهان مي‌روم. البته هنوز با دايي حرف نزده‌ام و همه چيز در گرو توافق باشگاه با ذوب‌آهن است. اگر شرايط اصفهان خوب باشد، با توجه به اينكه شرايطم در پرسپوليس خوب نيست و كمي احساس خطر مي‌كنم حتما به اصفهان مي‌روم. فكر مي‌كنم تا آخر همين هفته تكليفم مشخص مي‌شود اما اگر هم بروم، دوباره آخر فصل برمي‌گردم چون قراردادم با پرسپوليس دو ساله است.»

 

نظر دايي را غريبي هنوز نشنيده اما مديرعامل مي‌گويد كه او هم اين انتقال را پذيرفته: «من و دايي علاقه عجيبي به ميلاد غريبي داريم ولي براي پيشرفت او هر كاري لازم باشد، انجام مي‌دهيم.»

 

گفته‌هاي مديرعامل، مهر تاييدي است بر جدايي ميلاد غريبي كه البته در اصفهان تنها نخواهد بود چرا كه پرسپوليس قيد محمدرضا خانزاده و رضا محمدي را هم زده و قرار است هر سه بازيكن را با هم روانه اصفهان كند.

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها