کد خبر: ۱۷۴۶۱۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۲۷ مهر ۱۳۹۲
مدیرعامل پرسپولیس براي جلب رضايت لوكا و ذوب‌آهن به اصفهان سفر می کند تا مهاجم سبزها را برای پرسپولیسی ها به سوغات بیاورد.

598؛ «هيچ بازيكني نمي‌رود.» اين را دايي گفته و چون او گفته، هيچ‌كس حق ندارد به جدايي از پرسپوليس حتي فكر كند. اين يعني كه ميلاد غريبي هم بايد فكر رفتن را از سرش بيرون كند و يك جوري با اين نيمكت‌نشيني‌ها كنار بيايد. در پرسپوليس جايي براي او نيست و پرسپوليس دارد برايش دنبال جانشين مي‌گردد. گزينه جانشيني او هم كسي نيست جز محسن مسلمان. همان بازيكني كه باشگاه اول فصل دنبالش بود و زورش نرسيد كه او را جذب كند.

 

مديرعامل پرسپوليس اما عادت ندارد بازيكنان دلخواهش را در تيم‌هاي ديگر ببيند و با همان اصراري كه بعد از يك سال و نيم خلعتبري را قرمزپوش كرد، محسن مسلمان را هم براي تيمش مي‌خواهد. در نامه‌اش هم همين را براي ذوب‌آهن نوشته و اميدوارانه خواسته بود كه باشگاه اصفهاني در نقل و انتقالات نيم فصل مسلمان را بفرستد تهران.

 

از خوش شانسي پرسپوليسي‌ها اين بازيكن خيلي هم مورد اعتماد لوكا نيست. به همين خاطر است كه سرمربي كروات ذوب‌آهن خيلي زود با جدايي‌اش موافقت كرد. البته تنها او و نه مديران ذوب‌آهن كه گفته‌اند مسلمان را قرضي به پرسپوليس مي‌دهند. آنهم به شرط معاوضه با دو بازيكن.

 

سعيد آذري مديرعامل ذوب‌آهن دراين‌باره گفته بود: «محسن مسلمان را قرضي به پرسپوليس مي‌دهيم و در عوض ميلاد غريبي و محمدرضا خانزاده را قرضي از پرسپوليس مي‌گيريم.»

 

اين درست همان پاسخي بود كه از باشگاه اصفهاني به پرسپوليس رسيد و البته كسي از آن استقبال نكرد. مسلمان به اجبار و به خاطر قراردادي كه دارد تصميم‌گيري را سپرد به باشگاه و در عين ابراز تمايل براي شاگردي علي دايي، گفت كه فصل را با ذوب‌آهن تمام خواهد كرد.

 

ميلاد غريبي اما خيلي محكم گفت كه حاضر به بازي در اصفهان نيست. او كه از نيمكت‌نشيني در پرسپوليس به ستوه آمده و تنها خواسته‌اش از باشگاه رضايتنامه است، گفته كه در هر تيمي بازي خواهد كرد اما در ذوب‌آهن نه: «به خاطر يكسري مسائل به ذوب‌آهن نمي‌روم.»

 

هر چند وی امروز کوتاه آمده و گفته شاید به این تیم برود. البته دايي هم هنوز اصلا به جدايي او رضايت نداده است.

 

محمدرضا خانزاده اما واكنش خاصي به اين پيشنهاد نداشت كه البته طبيعي بود. هر چه باشد او خيلي پيش از اين اعتماد كارلوس كی روش را جلب كرده و مجبور نيست مثل غريبي براي دعوت شدن به تيم‌ملي تلاش كند.

 

به همين خاطر است كه تصميم‌گيري درباره آينده‌اش را گذاشته به عهده علي دايي و مي‌گويد: «من چيزي نشنيده‌ام و در جريان پيشنهاد ذوب‌آهن هم نيستم. اگر آنها مرا بخواهند بايد صحبت كنيم و ببينيم چه اتفاقي مي‌افتد. دراين‌باره نظر دايي خيلي مهم است و او بايد تصميم نهايي را بگيرد.»

 

تا اين‌جاي كار، هر معاوضه‌اي بين دو باشگاه پرسپوليس و ذوب‌آهن منتفي است اما پرسپوليسي‌ها نمي‌خواهند كه داستان را همين جا تمام كنند. آنها به همان اندازه كه با جدايي بازيكنان‌شان مخالفند، بر جذب بازيكنان ذوب‌آهن اصرار دارند.

 

پرسپوليس البته هنوز پاسخ روشني به پيشنهاد ذوب‌آهن نداده اما محمد رويانيان در يكي از روزهاي دوشنبه يا سه‌شنبه همين هفته راهي اصفهان مي‌شود تا هم مسلمان را از ذوب‌آهن بگيرد و هم اين باشگاه را راضي كند به جدايي قاسم حدادي‌فر كه لوكا گفته بود اجازه نمي‌دهد از ذوب‌آهن جدا شود اما آيا پرسپوليسي‌ها موفق به جلب رضايت سرمربي كروات ذوب‌آهن خواهند شد؟ يا اگر او هم رضايت بدهد، آيا دو بازيكن قرمزپوش حاضرند نيمه دوم فصل را دور از تهران بگذرانند؟ كمي ديگر صبوري لازم است. حداقل تا روزي كه رويانيان از اصفهان برگردد.

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها