کد خبر: ۱۷۴۵۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۲۷ مهر ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «علی دایی در کنار زمین باید اعتراض کند و این امری طبیعی برای مربیان است.»

* حسینی: اعتراض دایی کنار زمین طبیعی است
جام ورزشي؛ سیدجلال حسینی پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل داماش گیلان اظهار داشت: «سه امتیاز خوب به دست آوردیم و داماش هم تیم خوبی بود اما روز خوبی را سپری کردیم و توانستیم به پیروزی دست یابیم.»


وی در مورد اعتراض‌هایی که علی دایی در کنار زمین انجام می‌داد، تصریح کرد: «در همه جا مربیان در کنار زمین حضور دارند و اعتراض می‌کنند. این امر طبیعی است مربی باید این کار را انجام دهد.»


مدافع پرسپولیس در مورد صحنه‌ای که برخی معتقدند او در آفساید حضور داشته و گل به ثمر رسیده، تصریح کرد: «فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی افتاده باشد، البته باید کارشناسان در این باره نظر بدهند. ما باید فیلم بازی را ببینیم.»


حسینی در مورد خوشحالی که پس از گل انجام داد، عنوان کرد: «برای تیمم گلزنی کردم و این موضوع امری طبیعی است نباید خوشحالی می‌کردم؟ همه پس از گل خوشحالی می‌کنند.»


وی در مورد فحاشی که هواداران گیلانی در مورد او انجام دادند گفت: «فعلا در این مورد صحبت نمی‌کنم.»


* خلعتبری: توپ‌هایم زمانی به گل تبدیل می‌شود که روزش باشد
محمدرضا خلعتبری اظهار داشت: «بازی خوبی بود. ما خوب بازی کردیم و توانستیم 3 امتیاز مسابقه را از آن خود کنیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا پایان فصل بتوانیم به هدف خود برسیم.»


وی ادامه داد: «سرمربی تصمیم می‌گیرد که چه کسی بازی کند امروز تمام بازیکنان عالی بودند و نمایش خوبی از خود نشان دادند. پس از اخراج کفشگری قرار بود وارد زمین شوم که نظر دایی عوض شد و دهنوی وارد میدان شد.»


خلعتبری در خصوص اینکه این روزها توپ‌هایش به گل تبدیل نمی‌شود، تصریح کرد: «به این موضوع اعتقاد ندارم. بدون شک روزی توپ‌هایم وارد دروازه خواهد شد که روزش باشد.»


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص گل سیدصالحی افزود: «نمی‌توانم در خصوص آن صحنه اظهار نظر کنم که آفساید بود یا نه چون صحنه آهسته آن را ندیدم.»


* نوری: در تمرینات روی ضربات ایستگاهی کار می‌کنیم / گل سیدصالحی آفساید نبود
محمد نوری گفت: «بازی بسیار خوبی بود. حق ما کسب 3 امتیاز بود و انشاءالله بتوانیم این روند را ادامه دهیم.»


وی در مورد گل آفساید سیدمهدی سیدصالحی اظهار داشت: «او گل قشنگی را به ثمر رساند و فکر نمی‌کنم آفساید بوده باشد. گل حمید علی‌عسگر هم بسیار زیبا بود. در تمرینات روی ضربات ایستگاهی کار می‌کنیم و همه به خوبی این ضربات را می‌زنند. خوشحالم که او بازگشت مناسبی به ترکیب اصلی داشت.»


هافبک پرسپولیس در مورد اینکه علی دایی در کنار زمین بسیار عصبانی بود، عنوان کرد: «در دو سه صحنه داور اشتباهات مهلکی داشت. با این شرایط داوری که برای پرسپولیس به وجود آمده هواداران و کادر فنی کمی عصبانی شدند.»


* سیدصالحی: نمی‌دانم گلم آفساید بود یا نه
سيدمهدی سیدصالحی گفت:‌ «به هواداران خسته‌‌نباشید می‌گویم آنها تشویق جانانه‌ای کردند و خدا را شکر توانستیم آنها را خوشحال به خانه بفرستیم. از اول توپ و میدان را در دست داشتیم و به لطف خدا با ارائه یک بازی خوب داماش را شکست دادیم.»


وی در مورد گلی که به ثمر رساند و از سوی داور آفساید اعلام شد، خاطرنشان کرد: «نمی‌دانم در آن صحنه گل آفساید بود یا نه اما در مجموع خوب کار کردیم و اینکه داور اشتباه کرده یا نه را من نمی توانم بگویم.»


مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه تیمش به رده دوم جدول صعود کرد، اظهار کرد: «الان مهم نیست و آخر فصل باید جایگاهی در خور نام پرسپولیس به دست بیاوریم.»


* بنگر: باید حداقل سهمیه آسیا را بگیریم
محسن بنگر در مورد اینکه پرسپولیس توانست در غیاب او داماش را دو بر صفر شکست دهد،‌ گفت: «بچه‌ها خیلی خوب کار کردند. با این پیروزی به رده دوم آمدیم تا انشاءالله بتوانیم در ادامه دیدارهای نیم فصل به صدر جدول برسیم.»


بنگر در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود، اظهار داشت: «هنوز نباید در مورد قهرمانی صحبت کنیم. ما امتیازها را جمع می‌کنیم و خدا را شکر وضعیت خوب بوده است. باید اختلاف را با رقیبانمان بیشتر کنیم و خود را به بالای جدول برسانیم با توجه به اینکه حریفا‌ن ما با هم بازی دارند می‌توانیم به جایگاه خود بهبود ببخشیم. ما باید در بین دو سه تیم اول باشیم تا بتوانیم حداقل سهمیه آسیا را بگیریم.»


وی افزود:‌ «هنوز آن فوتبال زیبا را که مدنظر داریم نتوانتسیم ارائه کنیم. نتایج را می‌گیریم و دنبال امتیازات هستیم و در ادامه، آن بخش نیز بهتر می‌شود.»


مدافع پرسپولیس در مورد اینکه سیموئز امروز در ورزشگاه بود و او آیا هنوز هم نسبت به لیست تیم ملی اعتراض دارد، عنوان کرد: «من هیچ اعتراضی به لیست تیم ملی نداشتم.»


بنگر در مورد اینکه اعلام کرده بود بازی‌ها دیده نمی‌شود و یکسری بازیکنان مشخص به تیم ملی دعوت می‌شوند عنوان کرد: «من اعتراضی نکردم و اصلا چنین چیزی را نگفتم. من گفتم یکسری بازیکنان به تیم ملی دعوت می‌شوند که نتیجه هم گرفته‌اند. اگر قسمت باشد من هم دعوت می‌شوم. چه من باشم و چه نفرات دیگر در تیم ملی باشند، همه تلاش می‌کنند و آرزویشان موفقیت تیم ملی است.»


* حقیقی: طوری مسائل را مطرح کردند که به خودم بدبین شدم
رضا حقیقی اظهار داشت: «بازی خوبی انجام دادیم و خوشحالم که توانستیم به یک پیروزی خوب دست یابیم. علاوه بر اینکه سه امتیاز را از آن خود کردیم بازی قشنگی هم به نمایش گذاشتیم.»


وی ادامه داد: «پرسپولیس باید بیشتر اینگونه بازی کند می‌توانستیم پرگل‌تر هم این بازی را ببریم اما همین هم خوب بود خدا را شکر شرایط خوبی داریم.»


این بازیکن در مورد مسائلی که در خصوص نیمکت‌نشینی‌اش به وجود آمده بود و مسائلی درباره بحث کارت گرفتنش برای حضور در عروسی برادرش مطرح شده بود، گفت: «این مسائل را افرادی به وجود آوردند که رابطه خوبی بامن ندارند اصلا چنین موضوعی وجود نداشت بازی ما جمعه بود و عروسی برادرم یکشنبه و این مسئله هیچ ربطی نداشت به گونه‌ای این مسائل را مطرح کردند که خودم هم بدبین شده بودم.»


* علی‌عسگر: خوشحالم که یکی از بهترین‌های پرسپولیس بودم
حمید علی‌عسگر گفت: «بازی بسیار مهمی بود. خدا را شکر پیروزی باارزشی کسب کردیم و می‌خواستیم در نیم فصل به رده‌های بالای جدول بیاییم. خوشحالم که 3 امتیاز را به خود اختصاص دادیم.»


وی افزود: «کار ما هنوز تمام نشده و در آینده باید به امتیازات بازی‌های خود دست یابیم. بازی‌ بسیار سختی بود. به داماش احترام می‌‌گذارم. خوشحالم امروز یکی از بهترین‌های تیم بودم. بازی برای هر دو تیم بسیار سنگین دنبال می‌شد اما توپ و میدان دست ما بود و به حق‌مان که کسب 3 امتیاز بود رسیدیم.»


وی در مورد داوری گفت: «در برخی مواقع داور ناخودآگاه تصمیماتی می‌گیرد. این مسائل طبیعی است کمک‌داور در یک صحنه پرچم خود را بالا برد و پس از آن از این تصمیم منصرف شد که باعث تعجب ما شد. این مسائل عمدی نیست بلکه به خاطر استرس بازی است.»

 

* نیلسون: سعی می کنم در هر بازی وظیفه ام انجام دهم
نیلسون کوریا اظهار داشت: «بازی مهمی را بردیم. پرسپولیس با این 3 امتیاز به رده دوم جدول آمد. امروز بازی خوبی انجام دادیم و امیدوارم این روند را تا پایان بازی ها ادامه دهیم.»


وی افزود: «ما پیروز شدیم و این مهم است. سعی می کنم در هر بازی وظیفه ام را به خوبی انجام دهم.»


* عالیشاه: 3 امتیاز باارزشی بود
امید عالیشاه اظهار داشت: «بازی خوبی انجام دادیم و حقمان این بود که 3 امتیاز را بگیریم. با توجه به تعطیلی که وجود داشت فکر می کنم عملکردمان خوب بود و این 3 امتیاز با ارزش بود.»


وی درباره عملکرد داور و همچنین واکنش هواداران افزود: «من درباره این مسائل صحبتی نکنم بهتر است.»

 

* دایی: احساس کردم داور چهارم دنبال مشکل بود
محمد دایی گفت: «خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم. بچه‌ها آنچه در توانشان بود به معرض نمایش گذاشتند بیشتر از بازیکنان هواداران زحمت کشیدند و به خوبی از بازیکنان و تیم حمایت کردند خدا را شکر به سه امتیازی که نیاز داشتیم رسیدیم.»


وی در مورد برخورد کمک داور چهارم با علی دایی اظهار داشت: «در آن صحنه احساس کردم داور چهارم از قبل دنبال رقم خوردن چنین اتفاقی بود که یک داور نباید با یک سرمربی فوتبال به این شکل برخورد کند. دعوا که نداریم نباید با چنین لحنی صحبت شود. داور باید با لحنی آرام شرایط را بهتر کند نه اینکه دنبال جار و جنجال باشد ادب انجام چنین رفتاری را حکم نمی‌کند.»


* شيريني: با دیدن بازی‌های محرمي پرسپولیسی ‌شدم
سعید شیرینی اظهار داشت: «این برد را به مجتبی محرمی تقدیم می‌کنم که امشب افتخار داد به همراه افشین پیروانی به ورزشگاه آمد.»


وی ادامه داد: «محرمی چند بار هم به تمرینات پرسپولیس آمد. وی یکی از اسطوره‌ها و  مظلوم‌ترین پیشکسوتان پرسپولیس است که من با دیدن بازی‌های وی پرسپولیسی‌ شدم.»


سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: «این پیروزی نشان از به وجود آمدن موجی از امید به پرسپولیس است. امیدوارم تمام بزرگترها مانند محرمی و پیروانی از ما حمایت کنند تا پایان فصل قهرمان یکی از جام‌های ایران شویم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها