کد خبر: ۱۷۴۴۵۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۲۶ مهر ۱۳۹۲
بازيكن تيم فوتبال داماش گيلان تمام اتفاقاتی که در بیست و چهار ساعت اخیر توسط وی رخ داده را منکر شد و دلیل بیماری اش را تنها مسمومیت غذایی و خوردن یک ورق قرص برای بهبودی اش دانست!

598؛ در پى منتشر شدن خبر خودكشى سعيد حلافى و مصاحبه هاى پى در پى و آتشين او بر عليه عبدالله مرغوب و افشين ناظمى از كادر فنى و همچنين امير عابدينى مديرعامل داماش، او دليل خودكشى خود را بدرفتارى عوامل باشگاه داماش باخودش دانست و به نوعى خون خود را گردن آنها انداخت!


اما وى به ناگاه در يك چرخش صد و هشتاد درجه اى دقايقى پيش روى خط برنامه سكو آمد و در حالى كه به گفته خودش با اتومبيلى كه توسط على سراوانى مسئول روابط عمومى داماش در اختيارش گذاشته شده بود تا به تهران نزد خانواده اش برود، دليل مشكلات پيش آمده براى خودش را نه خودكشى كه يك مسموميت غذايى و خوردن تنها ده قرص براى بهبودى اش دانست!


وى كه سعى مى كرد صداى خود را بيمار نشان دهد تا به شنونده القا كند خيلى بيمار است، اعلام كرد كه تمام مصاحبه هايى كه در بيست و چهار ساعت اخير انجام داده و از سوى او منتشر شده است در شرايط روحى و روانى مناسبى انجام نداده است و هيچ مشكلى ندارد جز عدم حضور در تركيب ثابت داماش!


حلافى در ادامه تكذيبيه هايش تنها دليل پيوستنش به داماش را علاقه به اين تيم و هوادارانش دانست و گفت: «من پيشنهاد ملوان را كه از لحاظ مالى بالاتر از داماش بود رد كردم چونكه معتقد بودم وجود عابدينى موجب موفقيت من خواهد شد. و البته وحود شخص عابدينى براى ميل به پيشرفت بزرگترين انگيزه ماندنش در داماش است!»


حلافى كه سعى مى كرد با عوض كردن موضوع از خودكشى به مساله مسموميت ذهن افكار عمومى را منحرف كند، به شدت درباره موضوع نخوردن مشروبات الكى توسط خودش تاكيد مى كرد و تنها دليل بسترى شدنش را مسموميت عنوان كرد!


اين براى نخستين بار نيست كه يك فوتباليست با حل شدن مشكلش با مسؤولان تيمش سعى مى نمايد با بازى با افكار عمومى وانمود نمايدآنچه كه به آنها گفته شده كذب محض است و حالا او دارد درست را به آنها مى گويد!


و البته حلافى آخرين نفر هم نخواهد بود كه مى پندارد در عصر رسانه هاى بيشمار تصويرى و نوشتارى و ده ها شبكه اجتماعى مى تواند مردم را آنگونه كه خود مى خواهد فريب دهد! بزرگترين مشكل امثال حلافى اين است كه فكر مى كند مخاطبانش جيگر هستند و خودشان احتمالا فاميل دور! غافل از اينكه....
سايت گل
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها