کد خبر: ۱۷۴۴۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۲۶ مهر ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: نمی‌شود که همیشه اشتباهات به ضرر ما باشد و باید به این مسئله رسیدگی شود.

به گزارش 598،رسول خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست دو بر یک تیمش مقابل ملوان گفت: شرایط ما خیلی بهتر از دیدار مقابل سایپا بود. در آن مسابقه خوب کار نکردیم اما دیروز بهتر بودیم و حتی یک بر صفر در نیمه اول پیش افتادیم. در نیمه دوم 20 دقیقه‌ای بازی را رها کردیم و دو گل خوردیم. حق ما باخت نبود.

وی در مورد عملکرد داور و گلی که برای گسترش فولاد مردود اعلام شد، عنوان کرد: فکر می‌کنم آن گل که زدیم سالم بود و کارشناسان هم این مسئله را اعلام کردند. ما از داوری ضربه می‌خوریم و هیچ سودی نبردیم. واقعا این مسئله به ما ضرر زده است. وقتی یک تیم چند بازی متضرر می‌شود، باید یک بازی هم سود ببرد. اما چنین اتفاقی برای ما نمی‌افتد. امیدوارم کمیته داوران و هر کسی که صلاحیت رسیدگی دارد جلوی ان موضوع را بگیرد. ما نه اعتراضی انجام دادیم نه حرفی زدیم اما این اشتباهات مسئولین و بازیکنان تیم را وادار به اعتراض می‌کند که تا الان جلوی آن را گرفته‌ایم.

خطیبی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند این اشتباهات عمدی است، اظهار داشت: نمی‌گویم عمدی است اما باید جلوی این اشتباهات را بگیرند. حداقل باید یک بار از این اشتباهات سود ببریم. نمی‌شود همیشه اشتباهات به ضرر ما رقم بخورد. امیدوارم این مسئله کارشناسی شود.

سرمربی گسترش فولاد در مورد اینکه هواداران ملوان علیه بازیکنان این تیم فحاشی کردند، یادآور شد: انتظار نداشتیم وقتی آنها جلو هستند به یکی از بازیکنان ما به نام نظامی‌پور که دو سال سربازی خود را در انزلی سپری کرده است فحاشی بسیار بدی کند. او بازیکن بسیار باشخصیتی است و واقعا این کار درست نبود. امیدوارم ناظر بازی این مسئله را گزارش کند. نباید به هیچ کس فحاشی شود. این پیروزی مبارک ملوان باشد و امیدوارم ما نیز با تقویت تیم‌مان بتوانیم در نیم فصل دوم به هدف‌مان برسیم.

خطیبی در مورد جدایی سعید آقایی به خاطر خدمت سربازی اظهار داشت: یک هفته مانده به شروع مسابقات محسن دلیر و شهریار شیروند به دلیل سربازی از تیم ما رفتند در هفته سوم و چهارم قریشی مصدوم شد و من از فوتبال خداحافظی کردم. در هفته هشتم و نهم نیز سعید آقایی مشمول خدمت سربازی شد. واقعا این اتفاقات به ما لطمه زد و امیدوارم بتوانیم تیم‌مان را در نیم فصل تقویت کنیم. چرا که نفرات زیادی را از دست داده‌ایم.

وی در مورد اینکه تیمش دو بازی پیاپی شکست خورده و در هفته چهاردهم دیدار سختی مقابل نفت تهران دارد، گفت: در مورد بازی با سایپا اصلا صحبتی نمی‌کنم چرا که در آن مسابقه باخت حق‌مان بود و تنها دیداری بود که در این فصل بد بازی کردیم. دیشب هم وقتی یک بر صفر جلو افتادیم می‌توانستیم زیر توپ بزنیم و با زمین انداختن خودمان نتیجه را حفظ کنیم همان کاری که ملوانی‌ها پس از جلو افتادن مقابل ما اما این مسائل در ذات من نیست و دوست دارم فوتبالی اخلاق پسند را ارائه کنم. ملوان دیروز سه موقعیت داشت که دو گل زد ما 6 موقعیت داشتیم که تنها یک گل زدیم. دیدار مقابل نفت تهران سخت است نفت تیمی پرمهره و دارای کادر فنی قوی است که خود را به عنوان یکی از مدعیان معرفی کرده است. ما گسترش فولاد هستیم و برای برد به میدان می‌رویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها