کد خبر: ۱۷۴۳۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۲۵ مهر ۱۳۹۲
سرمربی استقلال در یک اولتیماتوم جدی فقط تا پايان نيم‌فصل به مهاجم تیمش فرصت داد.

598؛ بي‌شک ليگ سيزدهم يکي از بدترين سال‌هاي فوتبالي آرش برهاني تا اينجاي کار بود. مهاجم باتجربه استقلال بنا به دلايلي با قلعه‌نویي دچار اختلاف شد تا در خيلي از بازي‌ها به نيمکت ذخيره‌ها تبعيد شود.

 

برهاني در جمع دوستان از شرايط بدش در استقلال حرف زده و گفته در نيم‌فصل از اين تيم جدا مي‌شوم چرا که مي‌داند قلعه‌نویي قصد ميدان دادن به او را ندارد.

 

آرش از دو تيم تراکتورسازي و سپاهان نيز پيشنهاد خوبي را دريافت کرد و در صورتي که قلعه‌نویي را متقاعد نکند براي ادامه فوتبال شايد راهي تيمي به جز استقلال شود.

 

چند روز پيش برهاني با امير قلعه‌نویي جلسه‌اي خصوصي داشت. سرمربي آبي‌پوشان‌ به برهاني گفت: «فقط تا پايان نيم‌فصل و در اين چند بازي فرصت داري تا خودت را به من نشان بدهي اگر نتواني انتظارات را برآورده کني جايي در تيم من براي نيم‌فصل دوم نخواهي داشت.»

 

جالب اينکه پرويز مظلومي نيز خواهان برهاني است و گفته علاقمند است در نيم‌فصل دوم او به مس کرمان ملحق شود. از آن جا که برهاني اصالتا کرماني است بدش نمي‌آيد شانسش را در تيم مظلومي امتحان کند به همين دليل وي پيشنهاد اين تيم را در ذهن دارد تا در صورتي که با استقلال به توافق نرسد به تيم زادگاهش ملحق شود.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها