کد خبر: ۱۷۴۲۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۲۳ مهر ۱۳۹۲
هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال گفت: «هرچند اين پيشنهاد بسيار جدي است اما من قصد جدايي از استقلال را تا پايان بازي‌هاي جام‌جهاني ندارم.»

598؛ آندرانيک تيموريان پيشنهاد مالي خوبي را از چند تيم اماراتي و قطري در جيب دارد. در قرارداد تيموريان بندي است که اين بازيکن در صورت دريافت پيشنهاد خوب از تيم‌هاي خارجي مي‌تواند قراردادش را به طور يک طرفه با استقلال فسخ کند.

 

مشکلات مالي آندو به قدري زياد بود که اين بازيکن قبل از بازي با بوريرام تهديد به جدايي از استقلال کرد و به مسئولان پيغام رساند در صورتي که درصدي از پول او را به حسابش واريز نکنند در تمرينات استقلال حضور نخواهند يافت.

 

تهديد تيموريان به حدي جدي بود که فتح الله زاده کمي از مطالبات اين بازيکن را پرداخت کرد. اما بعد از اينکه مسئولان استقلال متوجه شدند پيشنهاد يکي از تيم‌هاي قطري بسيار جدي و وسوسه‌انگيز است، چند روز پيش مبلغ صدميليون تومان ديگر به حساب تيموريان واريز شد تا حداقل استقلالي‌ها بدين طريق او را آرام کنند.

 

قلعه‌نویي و فتح الله زاده گفتند به هيچ‌وجه اجازه جدايي را به اين بازيکن نمي‌دهند و حتي اگر پول تيم اماراتي بالاتر از ميليارد هم باشد به خاطر نياز استقلال آندو بايد تا پايان فصل در اين تيم پرطرفدار ماندني شود. به همين دليل استقلالي‌ها در حد توانشان اين مشکل را چند روز پيش حل کردند و دوباره به حساب اين بازيکن پول ريختند.

 

آندو چند روزي است در اردوي تيم‌ملي به سر مي‌برد و جالب اينکه از طريق مديربرنامه‌هايش متوجه شد که تيم قطري دوباره تماس گرفته و خواهان جواب او براي حضور در تيم‌شان شده است. البته آندو نيز به اين تيم جواب منفي داده و گفته قصد دارد تا پايان فصل در استقلال بماند چون به فتح الله زاده و قلعه‌نویي قول داده‌ است.

 

همچنين او به هيچ‌وجه به خاطر حضور در تيم‌ملي و راحتي‌اي که در استقلال دارد حاضر نيست تا پايان قراردادش پيشنهادات را بررسي کند هرچند که مشکلات مالي او با تيم فعلي همچنان برقرار است و استقلالي‌ها نيز قول دادند به‌زودي و با تزريق پول به باشگاه کليه مشکلات مالي تيموريان را حل کنند.

 

البته مهم‌ترين چيزي که باعث شده آندو به پيشنهادات خارجي فکر نکند بازي‌هاي جام جهاني است. آندو به خوبي مي‌داند اگر بخواهد براي ادامه فوتبال راهي تيم‌هاي عربي شود شايد از چشمان کي‌روش و دستيارانش پنهان بماند. او نمي‌خواهد بلايي که چند سال پيش بر سر بازيکناني مانند معدنچي، کاظميان، حسين کعبي و... در ليگ امارات افتاد و آنها بعد از بازگشت به ايران تقريبا محو و ديگر به تيم‌ملي دعوت نشدند سرش بيايد.

 

همچنين بعد از پشيماني خلعتبري از حضور در تيم اماراتي او متوجه شده بايد از اين بازيکن الگوبرداري کند و فعلا به نفع اوست کارش را در استقلال دنبال کند.

 

آندرانيک تيموريان درخصوص پيشنهادات تيم‌هاي قطري گفته: «هرچند اين پيشنهاد بسيار جدي است اما من قصد جدايي از استقلال را تا پايان بازي‌هاي جام‌جهاني ندارم. فعلا تمام فکرم معطوف بازي‌هاي جام‌جهاني است به همين دليل مي‌خواهم در استقلال بمانم که بازي‌هايم ديده شود و مربيان تيم‌ملي بازي‌هايم را ببينند. انگيزه‌هايم در استقلال بسيار زياد است. از آن جا که سال جام جهاني است مي‌خواهم در ايران باشم. انشااله بعد از اين بازي‌ها تصميم نهايي را در مورد تيم آينده‌ام مي‌گيرم.»

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها