کد خبر: ۱۷۴۱۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۵     ۲۱ مرداد ۱۳۹۰
مراسم توديع و معارفه سيد نظام‌الدين موسوي و محمد ودود حيدري، مديران مسئول سابق و جديد روزنامه جوان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار فارس، طي مراسمي در مجموعه فرهنگي دانشجويي 13 آبان و با حضور تعدادي از نمايندگان مجلس، معاون سياسي نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه ها، جمعي از اصحاب قلم و رسانه ،خبرنگاران و کارکنان روزنامه جوان، سيدنظام الدين موسوي از مديرمسئولي و مديرعاملي اين روزنامه خداحافظي کرد و دکتر محمدودوود حيدري به عنوان مديرمسئول جديد اين روزنامه معارفه شد.

مراسم توديع و معارفه مدير مسئول روزنامه جوان
در اين مراسم محمد دهقان عضو هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي ضمن اشاره به آشنايي طولاني مدت خود با سيدنظام الدين موسوي در دوران فعاليت وي در بسيج دانشجويي گفت: آقاي موسوي در دوران اصلاحات نيز در دانشگاه منشاء برکات بزرگي بود و به معناي واقعي کلمه در اين عرصه جهاد کرد.
وي افزود: موسوي در اوج دوران فتنه و در زمان جنگ نرم نيز مسئوليت خود در روزنامه جوان را به عنوان سرباز جنگ نرم به بهترين وجه انجام داد و روزنامه جوان را از بايگاني خارج و به متن افکار عمومي و جامعه کشاند.
دهقان با اشاره به نقش حساس رسانه در شرايط کنوني خاطر نشان کرد: به کمک رسانه هايي نظير روزنامه جوان که دلاورانه در سنگر جنگ نرم جهاد کردند، جامعه به بلوغي رسيده که نه تنها توانست به بهترين وجه فتنه سال هاي اخير را پشت سر بگذارد بلکه آمادگي روبه رويي با فتنه هاي ديگري را نيز دارد، همچنانکه امروز با فتنه جريان انحرافي رو به رو هستيم.
اين عضو هيات رئيسه مجلس، بصيرت بخشي به جامعه در سخت ترين دوران ها را از بارزترين ويژگي روزنامه جوان در زمان مديريت موسوي دانست و بيان کرد: موسوي چه در دوران اصلاحات که برخي سعي در خاموش کردن چراغ انقلاب داشتند و چه در دوران فتنه نشان داد که مدير کارداني در اين عرصه است و من اميدوارم در هر عرصه اي که حضور دارد موفق باشد.
وي سوابق دکترمحمد ودود حيدري در نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاهها و در بسيج دانشجويي را ياد آور شد و ابراز اميدواري کرد مجموعه روزنامه جوان با مديريت وي نيز همچنان در اوج بماند.

گفت و گوي محمد ودود حيدري مدير مسئول روزنامه جوان و سيد نظام الدين موسوي مدير مسئول سابق روزنامه جوان

سيدنظام الدين موسوي نيز طي سخناني در اين مراسم با اشاره به درخشش روزنامه جوان طي دو سال و نيم گذشته به ويژه در مقابله با فتنه 88 و روشنگري و بصيرت افزايي براي افکار عمومي گفت: روزنامه جوان با شجاعت و پايمردي در برابر فتنه 88 ايستاد و زواياي گوناگون و پيدا و پنهان فتنه را به اطلاع افکار عمومي رساند.
وي با بيان اين که موفقيت و درخشش روزنامه جوان مرهون تلاش تنها يک نفر در جايگاه مديرمسئول نيست اظهار داشت: توفيقات حاصل شده حاصل يک کار تيمي و جمعي است و تک تک اعضاي روزنامه جوان در اين جهاد و حرکت انقلابي سهيم يودند.
موسوي با يادآوري روزي که مسئوليت روزنامه جوان به وي واگذار شد تصريح کرد: من روزنامه را در شرايطي تحويل گرفتم که بسياري از احياي آن نااميد بودند مضافا " اين که در شرايط نامناسبي از نظر مالي قرار داشت.
وي ادامه داد: در آن روزها من بين تعطيلي اين روزنامه و احياي مجدد آن مخير بودم، اما با تلاش و همراهي همکارانم در اين مجموعه توانستيم جوان را از حاشيه به متن بياوريم.
موسوي گفت: در طول دو سال و اندي که در جوان توفيق خدمت داشتم، دوستان و همکاران اين روزنامه در تلاشي جهادي، شب ها و روزها همت کردند و براي پاسداري از ارزش هاي انقلاب اسلامي، مقابله با جريان هاي منحرف و جنگ نرم از جان و دل مايه گذاشتند.
وي درباره پيشينه مديرمسئول جديد روزنامه جوان گفت: دکتر حيدري از آن دسته مديران بسيجي و انقلابي است که داراي هوش بالا و پشتکاري قابل تحسين است و هرجا مسئوليتي بر عهده ايشان بوده است تاثيرگذار بوده و درخشيده اند.
سيدنظام الدين موسوي ادامه داد: سابقه دوستي و آشنايي بنده با آقاي حيدري به دوران دانشجويي بر مي گردد و از اين که امروز، سکان روزنامه جوان به دست ايشان سپرده شده است خدا را شاکرم.
موسوي افزود: مطمئنم برادر عزيزم آقاي حيدري در جوان نيز خواهند درخشيد و افق هاي جديدي از ترقي و تعالي را در اين روزنامه و در عرصه مطبوعات خواهند گشود.
وي با تصريح بر اين که شخصا " علاقمند به ماندن در روزنامه جوان و ادامه فعاليت در اين رسانه بوده است، خاطرنشان کرد: اگر اصرارها نبود و احساس نمي کردم که سنگر خبرگزاري فارس به عنوان يک رسانه اثرگذار اصولگرا خالي است در «جوان» مي ماندم و خدمت مي کردم اما وقتي که صحبت از آمدن آقاي حيدري شد خيالم راحت شد که مديري لايق هدايت «جوان» را در دست مي گيرد که هم در مديريت برنامه ريزي و هم در نگرش عميق به مسائل سياسي و اجتماعي تجربه هاي ارزنده اي دارد.
موسوي، از خانواده و همسران تک تک اعضاي روزنامه جوان نيز که پشتيبان معنوي بزرگي براي آنان بوده اند تقدير و تشکر کرد و گفت: اگر صبر و حمايت همسران و خانواده هاي عزيز اعضاي روزنامه جوان نبود، موفقيت ها هم يا به دست نمي آمد و يا چشمگير نبود.
دکتر محمد ودوود حيدري مدير مسئول جديد روزنامه جوان نيز طي سخناني ابراز اميدواري کرد بتواند با همکاري و همراهي اعضاي مجموعه ، مسير پر افتخار روزنامه جوان را که با درايت و مديريت موسوي رقم خورده است، ادامه دهد و همچنان از راهنمايي وي در جهت پيشبرد اهداف انقلاب در اين عرصه بهره مند گردد.
حيدري افزود: نقطه پاياني براي موفقيت نيست و ما بايد افق هاي جديدي از موفقيت را باز کنيم.
در پايان اين مراسم با اهداي لوحي، کارکنان و خبرنگاران روزنامه جوان از سيد نظام الدين موسوي به پاس بيش از دو سال فعاليت صادقانه در اين رسانه تقدير به عمل آوردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها