کد خبر: ۱۷۴۱۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۲۳ مهر ۱۳۹۲
وزیر کشور سوریه گفت: با تروریست‌ها سازش نمی‌کنیم چون آنها دشمن ملت‌ها هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری المنار، «محمد الشعار» وزیر کشور سوریه گفت جنگی که هم اکنون سوریه با آن مواجه است با تروریست‌های تکفیری است که از خارج آمده و به دنبال تخریب سوریه هستند. این اقدامات طراحی صهیونیست‌ها و با حمایت قدرت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی است که به دنبال ضربه زدن به پایداری سوریه است که در طول دهه‌های گذشته در برابر تمامی حملات ایستادگی کرد.

وی که در جمع دانش‌آموختگان نظامی صحبت می‌کرد به نقش آنها در مقابله با تروریست‌ها و مانع شدن از اجرای طرح‌هایشان اشاره کرد و گفت که سوری‌ها خود هستند که آینده کشورشان را ترسیم می‌کنند و هوشیاری و فداکاری ارتش قدرتمند آنها تلاش‌های توطئه‌گرانه آنها برای هدف قرار دادن سوریه را از بین برد.

وی تاکید کرد: سوریه دوستان واقعی دارد که در برابر تمامی توطئه‌هایی که با آن مواجه است مقابله می‌کند.

وزیر کشور سوریه گفت: هیچ سازشی با تروریست‌ها در هیچ مکانی انجام نمی‌دهیم چون تروریست دشمن ملت‌ها بوده و در مقابله با آن نمی‌ایستیم تا آنکه بتوانیم بر تمامی گروه‌های تروریستی که اقدام به کشتار و نابودی سوری‌ها و آینده‌شان می‌کند فائق آییم.

وی گفت: سوریه قدرتمندتر از آن چیزی که فکر می‌کنند خواهد بود و مانع از آن خواهد شد که تروریست‌ها و توطئه‌گران و دشمنان به آن دست یابند و پیروزی با سوریه خواهد بود و از بحران کنونی با اراده سوری‌ها و رهبری‌شان پیروز بیرون خواهد آمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها