کد خبر: ۱۷۴۰۶۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۲۲ مهر ۱۳۹۲
مديرفني تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من هم زياد بدم نمي‌آيد مقابل ستارگان ميلان پا به توپ بشوم.
علي پروين در خصوص بازي تيم ملي مقابل تايلند گفت: تايلند حريفي نيست که در ايران بخواهد دست و پاي ما را ببندند و خطرناک باشد اما اين شرقي‌ها با آوردن تجربه فوتبال‌هاي اروپايي هميشه غيرقابل پيش‌بيني‌ هستند و به نظرم اگر تيم ملي 3 امتياز را مي‌خواهد بايد جدي در مقابل تايلند قرار بگيرد.

به گزارش فارس،وي افزود: انشاء‌الله بچه‌ها به 3 امتياز مي‌رسند البته اميدوارم هواداران خوب فوتبال کشورمان فردا را مانند يک جشن ملي بدانند و با حضورشان در ورزشگاه آزادي جشن رفتن به جام جهاني را بگيرند تا اين بچه‌ها دلشان قرص باشد.

پروين ادامه داد: انشاء‌الله به 3 امتياز بازي با تايلند مي‌رسيم اما اين روزها وقتي رسانه‌ها را مي‌بينم و روزنامه‌ها را ورق مي‌زنم نبود بازي‌هاي تدارکاتي و برخي مسائل تيم ملي را آزار و اذيت مي‌کند، اميدوارم اين چند ماهه همه آستين‌ها را بالا بزنند و براي اينکه در جام جهاني که کلکسيون فوتبال دنيا در آن حضور دارند با يک برنامه‌ريزي خوب کاري کنيم که با قدرت حاضر شويم و زنگ تفريح نشويم، اين به نفع بازيکنان ما است.

پروين در خصوص حضور ستارگان ميلان در ايران گفت: زياد از موضوع خبر ندارم اما بدم نمي‌آيد پايي به توپ بزنم، حالا بايد ببينيم خدا چه مي‌خواهد.

وي در خصوص انتقاد برخي افراد به بازيکنان دو مليتي تيم ملي نيز گفت: ما نمي‌گوييم دو مليتي ها بد هستند اما من مي‌‌گويم که انشاء‌الله هر دو مليتي و تازه واردي مي‌آيد مثل دژاگه و قوچان‌نژاد باشد.

پروين در پايان تاکيد کرد: خواهشا زود درباره اين بازيکنان قضاوت نکنيد، فوتبال آنها را ببينيد بعد شلوغش کنيد، اين طور بهتر است، اگر بخواهيم زود درباره اين بازيکنان قضاوت کنيم اشتباه است، بالاخره آقاي کي‌روش تصميم گرفته و حالا بايد بازي‌هاي اين چند نفر جديد را هم ببينيم و بعد درباره‌اش حرف بزنيم اما ماشاء‌الله هنوز نيامده اينقدر شلوغ شده است اما ما هميشه آرزوي قلبي‌مان اين است که تيم ملي کشورمان سربلند باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها