کد خبر: ۱۷۴۰۵۶
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۲۲ مهر ۱۳۹۲
در تمرين امروز پرسپوليس بار ديگر علي دايي، مولايي و نماينده تام‌الاختيار دايي مقابل دوربين 90 از اتفاقات راه‌آهن صحبت کردند.
تمرين پرسپوليس از ساعت 10 و 55 دقيقه امروز در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد.به گزارش فارس، در اين تمرين بازيکنان پرسپوليس ابتدا بدن‌هاي خود را گرم کردند و سپس در گروه‌هاي مختلف به آقاوسط و کارهاي تاکتيکي پرداختند.

*مجتبي محرمي امروز پس از گفت‌وگو با علي دايي لباس ورزشي پوشيد و به دور زمين پياده‌روي خود را آغاز کرد. وي مي‌خواست پيراهن پرسپوليس بپوشد که توسط تدارکات تيم به او داده نشد.

*دو بازيکن تستي که يکي از آنها از يونان است امروز هم در تمرين پرسپوليس حضور داشتند و زير نظر دايي به تمرين پرداختند.

*علي دايي در تمرين امروز با لباس شخصي حضور داشت اما نکته جالب اين بود که با حضور دوربين 90 در تمرين امروز دايي، مولايي و بهمن دهقان نماينده تام‌الاختيارش گفت‌وگوهاي اختصاصي در خصوص وضعيت راه‌آهن و مسائلي که پيرامون اين تيم اتفاق افتاده بود انجام دادند. ظاهرا اين روزها اين قدر که به وضعيت فساد در فوتبال توجه مي شود و از علي دايي راجع به اين موضوع پرسيده مي شود کمتر کسي از وضعيت پرسپوليس و شرايط آن مي پرسد.

*دروازه‌بان‌ها زير نظر غلامپور به تمرينات اختصاصي پرداختند.

*در تمرين امروز هيچ هواداري حضور نداشت.

*8 ملي‌پوش به همراه شيريني و باقري در تمرين امروز غايب بودند.

*فيلم بازي‌هاي داماش رسيد.

*فروزاني و منافي نيز در تمرين امروز در کنار ساير بازيکنان پا به توپ شدند.

*محمدرضا ماماني هافبک راه‌آهن نيز در تمرين امروز پرسپوليس حضور داشت که در نوع خود جالب بود.

*انتشار خبر بازگشت حقيقي به ترکيب پرسپوليس در يکي از روزنامه هاي ورزشي موجب ناراحتي نيلسون دروازه بان برزيلي سرخ ها شده بود و به همين دليل نيلسون و مديربرنامه‌هايش نزد دايي رفتند که دايي نيز به آنها اعلام کرد او به هيچ عنوان به مسائل روزنامه‌ها توجهي ندارد و کار خودش را دنبال مي‌کند. نيلسون بابت جوي که عليه او ايجاد شده بسيار ناراحت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها