کد خبر: ۱۷۴۰۴۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۲۲ مهر ۱۳۹۲
هافبک آبي‌و‌اناري پوشان تاکيد کرد نيمار به هيچ‌وجه اهل نقش بازي کردن نيست.
اين روزها انتقاداتي به روش بازي نيمار، ستاره برزيلي بارسلونا مي‌شود که چرا او با هر برخوردي در زمين مسابقه خود را به زمين مي‌اندازد. ژوزه مورينيو، سرمربي پيشين تيم فوتبال رئال مادريد اخيراً در اظهارنظري عنوان کرد که نيمار با هر تکلي که روي او زده مي‌شود نقش بر زمين شده و شروع به تمارض مي‌کند.

به گزارش تسنيم،البته لوئيز فيليپه اسکولاري، سرمربي برزيل پاسخ انتقاد آقاي خاص را داد و گفت: بهتر است هر موقع که بارسلونا و چلسي با هم بازي داشتند مورينيو اظهارنظر کند. ژوزه مي‌خواهد جنگ رواني راه بيندازد.

ژاوي هرناندس، هافبک تيم فوتبال بارسلونا هم با حمايت از هم‌تيمي‌ برزيلي‌اش در گفت‌وگو با راديو «RAC-1» اسپانيا گفت: اين حاشيه‌سازي‌ها به خاطر اين است که ما دشمنان زيادي در مادريد داريم و آنها روي چيزهايي که دوست ندارند دست مي‌گذارند و شروع به تخريب آن مي‌کنند. همه روي نيمار تمرکز کرده‌اند ولي او هنرپيشه نيست و نقش بازي نمي‌کند.

هافبک 34 ساله کاتالان‌ها با تاکيد بر اينکه بارسلونا در سال‌هاي پيش‌رو همچنان در اوج به کار خود ادامه خواهد داد، اظهار داشت: پايه تيم ما با وجود 7 يا 8 بازيکن جوان فوق‌العاده است که براي تيم خيلي مهم هستند. اگر ما اين پايه و اساس تيم را حفظ کنيم آينده‌اي فوق‌العاده خواهيم داشت. تا 2 يا 3 سال ديگر در بارسلونا هستم ولي اين تيم بدون من هم مي‌تواند سبک بازي خودش را حفظ کند و به موفقيت برسد. مسئولان باشگاه بارسلونا نبايد به دنبال بازيکن جانشين مستقيم براي من باشندچون ضرورتي ندارد.

ژاوي با تمجيد از عملکرد خراردو مارتينو از زمان پيوستنش به بارسلونا گفت: تاتا به نيوکمپ نيامد که چيزي را تغيير دهد و او هميشه از بازيکنان خواسته تا سبک بازي خودشان را داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها