کد خبر: ۱۷۳۹۰۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۲۲ مهر ۱۳۹۲
فعالیت شدید خط انحرافی جعل مواضع امام خمینی(ره):
بلاشک می توان شاخص ترین برنامه ی سیاسی تلویزیون در سال 88 را همان سری برنامه ی »شاخص» دانست که انطباق بسیاری از وجوهات فتنه براندازی را با دیاپازون فرمایشات و آثار حضرت امام(ره) برملا کرد. اصولاً ساخت و پخش برنامه ی شاخص در سال 88 ، جیغ بنفش برخی سران فتنه و همراهان نیمه ساکت آنها را نیز درآورد، چرا که یادآوری و تبیین فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب، نقش بسیار کلیدی و مهمی در بصیرت افزایی عمومی و به خاک مالیدن پیشانی فتنه ایفا کرد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، مهران موزون: بلاشک می توان شاخص ترین برنامه ی سیاسی تلویزیون در سال 88 را همان سری برنامه ی »شاخص» دانست که عدم انطباق بسیاری از وجوهات فتنه براندازی را با دیاپازون فرمایشات و آثار حضرت امام(ره) برملا کرد.

اصولاً ساخت و پخش برنامه ی شاخص در سال 88 ، جیغ بنفش برخی سران فتنه و همراهان نیمه ساکت آنها را نیز درآورد، چرا که یادآوری و تبیین فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب، نقش بسیار کلیدی و مهمی در بصیرت افزایی عمومی و به خاک مالیدن پیشانی فتنه ایفا کرد.

اکنون ماههاست که خط فتنه برای بی اعتبارسازیِ «فصل الخطاب بودن آثار امام خمینی قدس سره الشریف» تحرکات انحرافی خاصی را در دستور کار قرار داده است.

این جریان انحرافی که پس از استقرار دولت یازدهم در حال ریشه دواندن در مبادی حساس کشور است یک بازی دوسر بُرد را از این حرکت نامیمون دنبال می کند :

الف ) از آنجایی که این جریان پس از تجربه ی نوش کردنِ ضربات سهمگین از بصیرت افزایی عمومیِ برنامه ی «شاخص» در سال 88 تمامی تریبون های رسمی نظام را برای فتنه افکنی مجدد از دست داده است و مهمترین راه گزیدن نظام را سوراخ اینترنت و رسانه های غربی همسو با خود میداند لذا تقطیع و بُرش فرموده های امام راحل و خَلط آن با ادعاهای غیرمستند و خودساخته ی مشکوک دنبال می کند تا در فضای رسانه ای ماههای آینده (و شاید سال 93) با فعالسازی مجدداً بدنه میدانی فتنه، پیشاپیش دست نظام را برای تأسی به عروه الوثقیِ فرمایشات حضرت روح الله بسته باشند.

چگونه؟

ابوعطاخوانی صادق زیباکلام، بخشی از اهداف طرح انحرافی را رونمایی کرده است: (( من مطمئن نیستم که این کمک گرفتن از امام(ره) در خصوص اثبات یا نفی موضوعی، خیلی شیوه اصولی و درستی باشد. حتی معتقدم این شیوه با مرام خود امام هم خیلی سازگاری ندارد.»
این چه روشی است که بگردیم در لابه‌لای هزاران جمله و فراز از امام (ره) که ببینیم ایشان در مورد فلان مسئله سیاسی و عرفی، چه نظری داشته‌اند؟ ))

اکنون چون روز روشن است که جریان انحرافی به دنبال بی مصرف نمودن دیاپازون انقلاب (امام خمینی رضوان الله تعالی علیه) است تا بی دغدغه از پاسخگویی به افکار عمومی مردم، اقدام به کوک کردن ساز خود در دستگاه های غربی و راک و جاز سیاسی نماید.

از نظر خط فتنه، وقتی عامه ی جامعه به این نتیجه برسند که آثار امام خمینی(ره) قابل تعدیل و تحریف است بنابراین برنامه های ساختارشکنانه ی آینده شان را نمیتوان با تکیه بر آثار حضرت امام مهار و مدیریت کرد.

ب) مصرف دومی که خط انحرافی «امام افکن» از طرح جعلیات درخصوص آن حضرت دنبال می کنند ایجاد بلوای قلم و همهمه ی انحرافی در سطح جامعه است تا همگان از توجه به آنچه که در برخی وزارتخانه های حساس در جریان است غافل شوند.

این نکته ای است که دکتر حسن روحانی بیش از همه نیازمند دقت و توجه بدان است.

روحانی با همه ی سیّاس بودنش نیاز دارد تا گاهی به تماشاچیانی همچون وبلاگنویسان ساده که در گود مسئولیت نیستند اما برخی حرکات خاص را خوب متوجه می شوند گوش فرادهد (پیش از آنکه دیر شود)

خط انحرافی جدید که تلاش فوق تصوری در رسوخ به بدنه دولت یازدهم دارد برای آنکه در کمال آسودگی بتواند این نفوذ را ترتیب داده و وزارتخانه های حساسی همچون نفت و ... را به تصرف خویش درآورد محتاج ایجاد بَلبَشوی رسانه ای (از سوراخ اینترنت) است تا افکار عمومی متوجه بزن و برقص دیگری شده و کوکِ سازی که در برخی مبادی مهم کشوری در حال انجام است در آرامش انجام گیرد تا زمانی که صدای ارکستر شوم آن برخیزد.

نکته: آنچه مسلم است آثار و گفتار امام راحل خدشه بردار نیست زیرا پیش از آنکه اینان به نتیجه برسند که لازم است تا امام را موزه نشین و بی اعتبار کنند، آثار آن سفرکرده به وفور به چاپ عمومی رسیده به نحوی که بعد از قرآن کریم و نهج البلاغه و شاهنامه ی فردوسی یکی از سهل الوصول ترین منابعِ در درسترسِ مردم، کتابها و نوشته های خمینی کبیر است لکن پیامی که خط انحراف چسبیده به دولت یازدهم دنبال می کند غیر قابل استنتاج بودن این آثار است که لازم است هوشمندان عرصه ی قلم مراقب کار باشند.

بی تردید یکی از بدل های مناسب این فتنه ی تئوریکال آن است که سر قلمها به سمت همان نقاطی معطوف شود که انحرافیون تمامیت خواه نمی خواهند.

شاید بهترین کار برای خنثی سازی این توطئه ی زشت، پیگیری امور و کارهای اجرایی کشور از سوی اهالی رسانه است و اینکه حسن روحانی را به زمین بازی «ساخت کشور و رقم زدن حماسه اقتصادی» سوق دهیم و نگذاریم انرژی دولت یازدهم در بازی های تعریف شده ی تندورهای انحرافی هرز رود.

ملت ایران در فهم و استنتاج آثار حضرت روح الله از کسانی چون آقای انصاری بسیار باسوادترند لذا حافظین آثار رهبر کبیر انقلاب خود ملت اند.

هنوز 5 ماه از فرمایشات امام خامنه ای(مدظله) نگذشته است که فرمود :

نقشه ى راه هم در مقابل ما است. ما نقشه ى راه داريم. نقشه ى راه ما چيست؟ نقشه ى راه ما همان اصول امام بزرگوار ما است؛ آن اصولى كه با تكيه ى بر آن توانست آن ملت عقب افتاده ى سرافكنده را تبديل كند به اين ملت پيشرو و سرافراز. اين اصول، اصولى است كه در ادامه ى راه هم به درد ما ميخورد و نقشه ى راه ما را تشكيل ميدهد. اصول امام، اصول روشنى است. خوشبختانه بيانات امام، نوشته جات امام در بيست و چند جلد در اختيار مردم است؛ خلاصه ى آنها در وصيتنامه ى جاودانه ى امام منعكس است؛ همه مي توانند مراجعه كنند. ما مفيد نمي دانيم كه به اسم امام تمسك كنيم، اما اصول امام را به فراموشى بسپريم؛ اين غلط است. اسم امام و ياد امام به تنهائى كافى نيست؛ امام با اصولش، با مبانى اش، با نقشه ى راهش براى ملت ايران يك موجود جاودانه است. نقشه ى راه در اختيار امام است و آن را به ما عرضه كرده است؛ اصول امام مشخص است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
psdk
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۱
۰
پس انحراف و منحرف هم مشخص شد .و دروغگوها هم مشخص شدند.
پاسخ
اناری جانباز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۱
۱
امام خمینی درقضیه ترور هاشمی فرموددشمنان وبدخواهان بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است آنروزی که امام برای سلامتی هاشمی درسفر به هند دستور داد گوسفند قربانی کنند وآنروزی که هاشمی یار غارامام بود وامین او آنروزی که امام فرماندهی کل قوا وجنگ را به هاشمی داد خطاب به کسانیکه امروز مخالف هاشمی هستند درپیامهای سال آخر عمرش اگرمطالعه کنیدعنوان متحجرین مفدس مابان طرفداران اسلام آمریکایی (حجتیه ای ها)دادتابستان امسال آیت ا... وحید درمنزلش درمشهدازهاشمی استقبال واورابا اصرار برروی صندلی خودنشاندئبه اوگفت من شما را روزهای اول انقلاب زانیکه نزد امام بودم وشما آمدید آقای امامی کاشانی را بعنوان رئیس مدرسه سپهسالار ویکنفردیگررابعنوان استانداراصفهان ویکنفر دیگر که یادم نیست رامعرفی وامام همه راقبول نمود ازاقای اشراقی دامادامام پرسیدم این کیست کههرچه گفت امام قبول کرد گفت شیخ اکبر
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۱ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۱
۰
مگه ما خوابیم که فتنه گران بار دیگر غلطی مرتکب شوند...
پاسخ
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۲
۰
۰
امام خمینی (در آخرین سال حیات شان):
«انقلاب به هیچ گروهی بدهکاری ندارد و ما هنوز هم چوب اعتمادهای فراوان خود را به گروهها و لیبرالها می‌خوریم. آغوش کشور و انقلاب همیشه برای پذیرفتن همه کسانی که قصد خدمت و آهنگ مراجعت داشته و دارند گشوده است، ولی نه به قیمت طلبکاری آنان از همه اصول، که چرا مرگ بر امریکا گفتید؟! چرا جنگ کردید؟! چرا نسبت به منافقین و ضدانقلابیون حکم خدا را جاری می‌کنید؟! چرا شعار نه شرقی و نه غربی داده‌اید؟! چرا لانه جاسوسی را اشغال کرده‌ایم و صدها چرای دیگر...»
www.jalili0151.blogfa.com
پاسخ
سربازسیدعلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۲ - ۲۸ مهر ۱۳۹۲
۰
۰
شتاب نکنید!شماراچه شده؟هنوزشهرآرام است!انگارتوقع داشتیدهمین اول بروندسراغ قداست شکنی ازولایت مطلقه فقیه؟
مگرنفرمودجنگ است؟جنگ!
آنهم ازنوع نرم وسایبری!
حاشابه بصیرت تان که یادتان برودخوابهاونقل خاطرات آنچنانی ازامام؟
مگرافسانه نارضایتی امام ازشعارمرگ برآمریکارانشنیدید...؟
آری ،بازی؟که نه،جنگ است،جنگ نرم...باالروح،باالدم نفدیک...
نسال الله منازل الشهدا.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها