کد خبر: ۱۷۳۸۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۲۲ مهر ۱۳۹۲
هافبک ترینیداد و توباگویی استقلال پس از چند روز غیبت به تمرینات این تیم بازگشت.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل نفت تهران آماده می‌کند از ساعت 16 امروز برنامه‌های تاکتیکی خود را در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری کرد.

 

*‌ ساموئل که به دلیل عدم پرداخت مطالباتش به ایران نیامده بود، امروز در تمرین حاضر شد. بازیکنان استقلال از جمله سیاوش اکبرپور و مهدی رحمتی به شوخی حضور ساموئل در تمرینات را به او خوشامد گفتند. این بازیکن چند دقیقه‌ای با امیر قلعه‌نویی نیز صحبت و  دکتر ستوده صحبت‌های سرمربی استقلال برای این بازیکن ترجمه کرد. سرمربی استقلال در بخشی از صحبت‌های خود از غیبت ساموئل گلایه کرد.

 

* در تمرین امروز محمد قاضی، احمد جمشیدیان، سید حسین حسینی، فردین عابدینی و ملی پوشان غایب بودند.

 

* قبل از شروع تمرین مهدی رحمتی و سیاوش اکبرپور، مهران قاسمی هافبک جوان این تیم را روی زمین قرار داده و با او کشتی می‌گرفتند.

 

* علیرضا نیکبخت واحدی، پژمان نوری و سیاوش اکبرپور در یک طرف و مهدی رحمتی، مهران قاسمی و محمد مهدی نظری در طرف دیگر دیگر بازی تنیس فوتبال انجام دادند. در این بخش از تمرین بازیکنان دو تیم کری خاصی داشتند و هیچ‌کدام دوست نداشتند شکست بخورند.

 

* در حالی که 5 دقیقه از تمرین گذشته بود سرمربی استقلال از رختکن‌های کمپ این مجموعه بازدید کرد و سپس در زمین چمن حاضر شد. در این بین مجید صالح برای بازیکنان صحبت و نحوه تمرینات را به آنها شرح داد.

 

* داود حقی و امیر میربزرگی مثل روزهای گذشته با آبی‌پوشان به تمرین پرداختند.

 

* منصور پورحیدری به همراه میرشاد ماجدی در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بودند.

 

* در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در قالب دو تیم یک فوتبال تاکتیکی را پشت سر گذاشتند که در این فوتبال حنیف عمران‌زاده دروازه‌بان بود.

 

* کادر فنی تیم استقلال از اینکه تیم ملی جوانان موفق شده عربستان را شکست دهد خوشحال بودند و در این زمینه صحبت می‌کردند.

 

* تمرینات تاکتیکی مثل چند روز گذشته زیر نظر صالح برگزار شد و قلعه‌نویی تنها نظاره‌گر آبی‌پوشان بود.

 

* حمید بابازاده به همراه مهدی رحمتی تمرینات ویژه دروازه‌بانی را پشت سر گذاشتند.

 

* مرحله پایانی تمرین به بازی آقاوسط اختصاص داشت. وقتی فرهاد مجیدی و سیاوش اکبرپور در وسط قرار می‌گرفتند بازیکنان از این مسئله خوشحال می‌شدند. این موضوع باعث شده بود نگاه امیر قلعه‌نویی نیز به بازی آنها جلب شود.

 

* طی یکی دو روز گذشته بحث حضور حسین کعبی در تیم استقلال قوت گرفته و شایعاتی زیادی در این باره مطرح شد و حتی کادر فنی تیم استقلال از این موضوع تعجب کرده بودند. میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال در خصوص اینکه آیا کعبی مد نظر کادر فنی استقلال است یا خیر این موضوع را تکذیب می‌کنم و اصلا چنین مسئله‌ای وجود ندارد، کادر فنی هم اصلا در این مورد صحبتی انجام نداده است.

 

* در شرایطی که بازیکنان مشغول انجام تمرین بودند فرهاد مجیدی و علیرضا نیکبخت واحدی نحوه صحبت کردن حنیف عمران‌زاده با تلفن همراه خود را سوژه کرده بودند که این موضوع باعث خنده بازیکنان شده بود.

 

* حدود 30 نفر از طرفداران استقلال از تمرین امروز این تیم دیدن کردند.

 

* در حالی که ساموئل به طور اختصاصی در حال دویدن دور زمین بود امیر قلعه‌نویی باز هم دقایقی با او به صورت خصوصی صحبت کرد.

 

* حمید بابازاده مطابق روز گذشته تمرینات اختصاصی و سنگینی را برای دروازه‌بانان از جمله مهدی رحمتی در نظر گرفته بود.

 

*‌ بخش پایانی تمرین استقلال شوت به دروازه بود که در این بخش از تمرین سیاوش اکبرپور و نظری به همراه فرهاد مجیدی در زدن ضربات موفق‌تر از سایر بازیکنان بودند.

 

* قرار است آبی‌پوشان فردا از ساعت 15 در دیداری دوستانه به مصاف نفتون بروند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها