کد خبر: ۱۷۳۷۳۱
زمان انتشار: ۲۳:۲۲     ۲۱ مهر ۱۳۹۲
مهاجم ملی‌پوش سایپا به خاطر دعوتش به تیم ملی از کارلوس کی‌روش تشکر کرده و می‌گوید رقابت جزو زیبایی‌های فوتبال است. او همچنین دلیل آمار پایین گلزنی‌اش در فصل قبل را بازی در پستی غیر از فوروارد عنوان کرد.

سجاد شهباززاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ابتدا در مورد دعوتش به تیم ملی برای اولین بار از جانب کارلوس کی‌روش، مطرح کرد: به خاطر اعتمادی که کی‌روش به من کرد از او تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانم در صورتی که فرصتی برای بازی پیش آید جواب اعتمادش را بدهم و در اردوهای بعدی هم دعوت شوم. البته بازیکنان و مهاجمان خوب زیادی در تیم ملی هستند که پیدا کردن فرصت برای بازی افتخار بزرگی است،‌ اما زیبایی فوتبال هم به همین است و باید رقابت کرد. من هم تلاش خودم را می‌کنم تا نظر کادر فنی به من جلب شود.

وی در ادامه درباره اردوی یک هفته‌ تیم ملی نیز ، تصریح کرد: اردوی خوب و حرفه‌ای برایمان تدارک دیده شده همه چیز خوب پیش می‌رود . با رسیدن لژیونرها نیز، تیم کاملی شکل گرفته که فکر می‌کنم برای هر حریفی خطرناک است. درباره تایلند هم باید بگویم ، تیم دست و پا بسته‌ای نیست. اتفاقا جمعه شب فیلم بازی شان مقابل بحرین رادیدیم. تایلند واقعا تیم با کیفیتی است و چند روز پیش بحرین را در یک بازی دوستانه شکست داده است. تا آنجایی که می‌دانم بحرین جزو تیم‌های خوب آسیا است.

مهاجم سایپا که سال چهارم حضورش در جمع نارنجی پوشان را تجربه می‌کند تا پایان هفته‌ دوازدهم لیگ شش گل زده و در کنار عنایتی و پریرا در صدر جدول گلزنان قرار داد. شهباز زاده در این باره نیز به ایسنا، گفت: خدا را شکر در دوازده بازی اول فصل بازی‌های خوبی انجام دادم و کی‌روش هم مرا دید. به هر حال در فصل‌های قبل پشت مهاجم نوک بازی می‌کردم و چندان موقعیت گلزنی دستم نمی‌آمد. پارسال سعید دقیقی فوروارد مان بود و من هم شش گل زدم ، اما امسال خودم مهاجم نوک هستم می‌توانم گل‌های بیشتری بزنم.

بازیکن سایپای البرز، افزود: اول فصل، افراد زیادی به کادر فنی و بازیکنان سایپا انتقاد می‌کردند و ایراد بی جا گرفتند، اما ما می دانستیم از این دست حرف‌ها در فوتبال زیاد است و نباید به آنها توجه کنیم. سایپا امسال جزو تیم‌های با کیفیت لیگ است و مطمئن باشید که روز به روز هم بهتر می شویم. متاسفانه در بعضی از بازی‌ها توپ‌هایمان به گل نمی رفت، ولی هیچ گاه نگران نبودیم و به کارمان ایمان داشتیم. با این وجود معتقدم سایپا در رتبه‌ای بالاتر از رتبه فعلی قرار خواهد گرفت. آقای فیرات هم به عنوان سرمربی تیم حواسش به همه مسائل است. انتقادهای زیادی به حضور او هم می شد، اما هر کسی که در ایران با او کار کرده، می‌گوید فیرات مربی حرفه‌ای است.

شهباززاده در ادامه این گفت و گو به حضور کم تعداد البرزی‌ها در بازی‌های سایپا هم اشاره کرد و به ایسنا، گفت: تنها در بازی که با پرسپولیس داشتیم ورزشگاه انقلاب را مملو از جمعیت دیدیم. تمام تماشاگران حاضر هم طرفدار پرسپولیس بودند! ولی این اتفاق به نفع ما شد اگر ما در چند بازی مقابل استقلال و پرسپولیس برنده شویم، تعداد تماشاگران زیاد می‌شود و فکر می‌کنم نتیجه‌گیری در جذب هوادار تاثیر زیادی داشته باشد.

ملی‌پوش سایپا در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا او هم همچون ستاره‌های فصل قبل تیمش در پایان فصل از سایپا جدا می‌شود، ‌اظهار کرد: در این چند سالی که در سایپا بوده ام بازیکنان خوب زیادی از تیم جدا شدند و به تیم‌های بزرگ پیوستند. معتقدم چندان هم کار بدی نیست. شاید عدم نتیجه‌ گیری خوب سایپا دلیل این اتفاق بوده و بازیکنان تا به سطح بالایی می رسند، می بینند که باید در تیم مطرح‌تری بازی کنند. این موضوع به سیاست خود باشگاه هم بستگی دارد و باید دید آن بالایی‌ها چه فکری در سرشان است! ولی سایپا تیمی نیست که با رفتن امثال من یا کریم انصاری فرد و امین منوچهری آسیب ببینند. من هم در پایان فصل قراردادم با تیم به اتمام می رسد، اما نمی‌توان درباره آینده پیش‌بینی کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها