کد خبر: ۱۷۳۷۱۴
زمان انتشار: ۲۲:۳۵     ۲۱ مهر ۱۳۹۲
وکيل باشگاه پرسپوليس گفت: يکي از مدارکي که فيفا از ما خواسته است در واقع بايد از خود تياگو مطالبه شود که اين موضوع را به اطلاع فيفا مي‌رسانيم.
به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، مصطفي شکري گفت: در پرونده تياگو مثل پرونده‌هاي ديگري که در فيفا مطرح مي‌شود يکي از دغدغه‌هاي ما صيانت از اعتبار کميته انضباطي فدراسيون فوتبال به عنوان مرجع ذيصلاح داخلي در رسيدگي به چنين اختلافاتي است. در لايحه دفاعيه‌اي که براي فيفا ارسال مي‌کنيم اين مساله لحاظ شده است و در کليه پرونده‌ها، حتي اگر در تطابق با قوانين داخلي و فيفا به اين نتيجه برسيم که بخشي از مطالبه افراد به حق است، آن را مي‌پذيريم و چنين سياستي از سوي مديريت باشگاه پرسپوليس براي ما تعيين شده است اما اگر در جايي هم ببينيم منافع و حق باشگاه در خطر است از کليه ظرفيت‌هاي حقوقي و قراردادي بهره مي‌گيريم.

مشاور پرسپوليس در امور حقوق بين‌الملل در ادامه تصريح کرد: موضوع مطرح شده از سوي تياگو از دو منظر حقوقي قابل بحث است که هر دو را در نظر گرفته‌ايم. همچنين فيفا از ما مدارکي را خواسته است که در يک مورد اين درخواست درست نيست و در لايحه دفاعيه خود، موضوع را به فيفا متذکر مي‌شويم. آنها از ما شکواييه تياگو، مطرح شده در کميته انضباطي فدراسيون فوتبال را خواسته‌اند که اشتباه است و اين را بايد از تياگو يا کميته انضباطي فدراسيون فوتبال بخواهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها