کد خبر: ۱۷۳۶۹۸
زمان انتشار: ۲۲:۲۵     ۲۱ مهر ۱۳۹۲
"پيداست که اشتباهات حريفان، دوست جدا نشدني من شده است. آنها اشتباه مي‌کنند و من بايد تاوان پس بدهم." اين سخنان واکنش نيمار به انتقاد ژوزه مورينيو است.
چند روز پيش ژوزه مورينيو ، سرمربي پرتغالي چلسي، نيمار مهاجم بارسلونا را به تظاهر و فريب داور متهم کرد. نيمار پس از بازي دوستانه تيم ملي فوتبال برزيل برابر کره جنوبي که با پيروزي دو بر صفر سلسائو به پايان رسيد به سخنان مورينيو واکنش نشان داد.

به گزارش ايسنا ، ستاره بارسلونا پس از اين ديدار دوستانه با حالتي تمسخرآميز اين گونه جواب مورينيو را داد: پيداست که اشتباهات حريفان، دوست جدا نشدني من شده است. آنها اشتباه مي‌کنند و من بايد تاوان پس بدهم. به هر حال اشتباه در فوتبال وجود دارد. تنها چيزي که مي‌توانم الان بر زبان آورم عشق من به برزيل است.

اين براي نخستين بار نيست که مورينيو از بازيکنان بارسلونا به خاطر تمارض انتقاد مي‌کند. او پيش از اين هم چنين سخناني را درباره سرخيو بوسکتس هم بر زبان آورد، اما هافبک آبي اناري‌ها بيکار ننشست و اين گونه پاسخ آقاي "خاص" را داد: به هيچ وجه قصد فريب داور را نداريم و دست به تمارض نمي‌زنيم اما هوش و ذکاوت خود را در زمين به کار مي بريم. اين موضوع شايسته بحث و جدل نيست. متهم کردن ديگران کار بسيار راحتي است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها