کد خبر: ۱۷۳۶۷۷
زمان انتشار: ۲۲:۰۵     ۲۱ مهر ۱۳۹۲
مدير عامل باشگاه سپاهان گفت: ما با ذوب آهن هميشه رابطه خوبي داشتيم و رابطه ما ريشه فولادي و صميمي دارد.
محمد ترابيان در مورد جلسه امروز با سعيد آذري مدير عامل ذوب آهن گفت: جلسه خاصي نبود سعيد آذري لطف کرد براي تجديد ديدار و تبريک به من به باشگاه آمد و جلسه بسيار گرم و صميمي داشتيم.

به گزارش فارس،وي در مورد اينکه، باشگاه ذوب آهن و سپاهان هميشه رابطه خوبي با يکديگر داشتند اظهار داشت: نه، ما هيچ مشکلي نداريم اتفاقاً با هم رابطه بسيار صميمي داريم دو باشگاه ذوب آهن و سپاهان براي کارخانه‌ فولادي‌ هستند و به نوعي رابطه ما نيز ريشه فولادي و صميمي دارد.

ترابيان در مورد اينکه، آيا صحبتي از انتقال يعقوب کريمي و آرش افشين به ذوب آهن در اين جلسه انجام گرفت اظهار داشت: اين دو بازيکن جزو بهترين هاي ما هستند. باور کنيد جلسه ما آنقدر صميمي بود که اصلاً يادمان رفت در مورد اين موضوع صحبت کنيم وقتي سعيد آذري باشگاه را ترک کرد تازه اين مسئله يادم آمد و با تماسي که با او داشتم گفتم ما فروشنده نيستيم و روي اين دو بازيکن شديداً حساب کرديم تازه مصدوميت اين دو نفر برطرف شده است و مي‌خواهيم از آنها استفاده کنيم حتي زلاتکو‌ کرانچار بعد از مصاحبه مطبوعاتي در ديدار استقلال خوزستان اعلام کرد اين دو بازيکن را براي بازي‌هاي آسيايي مي‌خواهد و روي آنها حساب باز کرده است.

وي در مورد اينکه يعقوب کريمي اعلام کرده دوست ندارد سپاهان را ترک کند، تأکيد کرد: نه تنها اين دو بازيکن بلکه هيچ فردي از ما جدا نمي‌شود. بر اساس شايعاتي که به وجود آمده بود سعيد آذري فکر مي‌کرد ما اين دو بازيکن را نمي‌خواهيم و به همين خاطر پيشنهادي را ارائه دادند ما دوست داريم تيممان را قوي‌تر کنيم و به هيچ وجه خودمان را ضعيف نمي کنيم همين جا مي‌گويم در نيم فصل هيچ بازيکني از ما جدا نمي‌شود و اگر لازم باشد تيم را تقويت مي‌کنيم. يعقوب کريمي و آرش افشين دو تن از بهترين بازيکنان ما هستند.

مدير عامل سپاهان در پايان اظهار داشت: جا دارد از سعيد آذري تشکر کنم او زحمت کشيد و امروز به باشگاه ما آمد و دو باشگاه اصفهاني ديدار خوبي با يکديگر داشتند آخرين بار آذري را در جلسه کميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي در هفته گذشته ديدم و خوشحالم تجديد ديدار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها