کد خبر: ۱۷۳۶۵۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۲۱ مهر ۱۳۹۲
اگر احساس كنم به خاطر آن شايعات بي اساس تنبيه شده ام از آقاي رويانيان و دايي مي خواهم به تيم ديگري بروم
سايت گل – غيبت رضا حقيقي در دو بازي اخير پرسپوليس به غير از ينكه تعجب اهالي فوتبال را به همراه داشت اين بازيكن مشهدي را هم به كلي بهم ريخت.ظاهرا حقيقي از آن دست بازيكناني است كه با نيمكت نشيني به شدت بهم مي ريزد  و  به لحاظ رواني وضعيت آشفته اي پيدا مي كند.حقيقي كه شايد به خاطر همين نيمكت نشني ها  غيبت در سه بازي اخير تيمش بار ديگر حضور در اردوي تيم ملي را از دست داده به بازگشت به تركيب اصلي پرسپوليس در ديدار با داماش اميدواراست و البته حرف هاي جالبي براي گفتن دارد.
ظاهرا مصدوم شده بودي .الان شرايط بازي را داري؟
بله.در ديدار دوستانه با ذوب آهن از ناحيه مچ پا مصدوم شدم  و در اين دو سه روزه مشغول فيزيوتراپي بودم .الان يك مقدار درد دارم اما ترجيح مي دهم بازي كنم.
يعني پزشكان تيم اجازه بازي را به تو مي دهند؟
بله،فكر نمي كنم مشكلي باشد چون مصدوميتم حاد نيست  كه منجر به غيبتم در اين بازي شود.من امروز صبح هم همراه تيم تمرين كردم.
تو به خاطر مصدوميت ها و بدشانسي سه يا چهار بار حضور در اردوي تيم ملي را از دست دادي و ظاهرا اين بار هم به همين خاطر نامت در ليست تيم ملي نبوده.
واقعا مثل اينكه اين مساله برايم طلسم شده و نمي دانم چه كار بايد بكنم .هر وقت همه چيز براي حضورم در اردوي تيم ملي مهياست اتفاقاتي مي افتد كه  دست خودم نيست.براي يك فوتباليست بدترين چيز اين است كه اتفاقات  و جرياناتي كه برايش پيش مي آيد در كنترل خودش نباشد .اينكه من ناخوداگاه در پرسپوليس نيمكت نشين شدم  يا مصدوميت هايي كه قبل و بعد از نيمكت نشيني ام رخ داد همه  از اين دست مسائل بود.
درباره بازي با داماش چه فكر مي كني.در تهران سه امتياز را مي گيريد؟
پرسپوليس بايد در اين بازي سه امتياز را بگيرد.اگر ما قهرماني مي خواهيم بايد اين سه بازي باقيمانده را برنده شويم چون در نيم فصل دوم بازي هايمان سخت تر است و بيشتر در خارج از خانه برگزار مي شو.د.
فكر مي كني بعد از دو بازي نيمكت نشيني  مقابل داماش  به تركيب اصلي برگردي؟
ديگر اين مساله در اختيار علي دايي است  و اوست كه ترجيح مي دهد چه كسي بازي كند و چه بازيكني روي نيمكت بنشيند چون به هر حال ايشان سر مربي تيم هستند و بايد  تيم را ارنج كنند.
فكر مي كنم اگر تنبيهي هم برايت در نظر گرفته باشند با دو جلسه نيمكت نششيني  تمام شده باشد.
آخر تنبيه براي چه چيزي؟براي چيزي كه واقعيت ندارد ؟من فكر مي كنم در نيمكت نشيني ام بيشتر مسائل فني تاثيرگذار بود  تا اينكه بخواهند من را تنبيه كنند.واقعا اگر بخواهند به خاطر حرف چند تا رسانه من را تنبيه كنند  بهتر است من را  به تيم ديگري بدهند چون اگر اعتماد بين ما وجود نداشته باشد نمي شود كار كرد.
واقعا؟
 بله، اگر احساس كنم  به خاطر آن شايعات بي اساس تنبيه شده ام از آقاي رويانيان و دايي مي خواهم  به تيم ديگري بروم چون اصل كار بين ما اعتماد است و اگر اين اعتماد از بين برود ديگر چيزي نمي ماند.من به تمام مقدساتي كه به آنها اعتقاد داشتم  قسم خوردم كه از عمد كارت نگرفته ام .حالا اگر بخواهند من را با نيمكت نشيني تنبيه كنند  يعني به حرفم و قسمي كه خوردم اعتماد ندارند  و در اين شرايط ديگر نمي توانيم با هم كار كنيم  .من در زندگي ام هيچ وقت كارت زرد عمدي نگرفته ام و از اين كارها نكرده ام.اصلا به اين كارها فكر هم نكرده ام چه برسد به اينكه بخواهم به آن عمل كنم.
اما در خبرها آمده بود حتي اگر بخواهي در نيم فصل جدا شوي باشگاه پرسپوليس  به تو رضايتنامه نمي دهد و بايد تا آخر فصل در اين تيم بمكاني؟
خب من هم دوست ندارم از پرسپوليس بروم .پرسپوليس جايي است كه هر بازيكني دوست دارد در آن حضور داشته باشد و بازي كند .من هم از آقاي رويانيان و دايي تشكر مي كنم  كه از من حمايت كردند .در كل شرايط خوب است فقط يكسري مسائل وجود دارد كه نمي خواهم درباره اش صحبت كنم.فقط به همين جمله اكتفا مي كنم كه من رقابت سالم را خيلي دوست دارم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها