کد خبر: ۱۷۳۴۳۲
زمان انتشار: ۲۱:۰۶     ۲۰ مهر ۱۳۹۲
عليرضا حقيقي گلر جوان و با اخلاق پرسپوليس پس از تعطيلي کوچکي که براي ليگ به وجود آمد به روسيه رفت.
همين امر باعث شد تا برخي براي او حاشيه سازي کنند و از بازگشت عليرضا به روبين کازان بگويند اما عليرضا حقيقي به اين شايعات مي خندد و در صحبتي با سايت گل مي گويد: من براي انجام کارهاي اداري و چند کار شخصي ام به روسيه رفتم و اين شايعات واقعاً مسخره است.

با علي آقا هماهنگ کرده بودم و با اجازه ايشان به روسيه رفتم اما نمي دانم چرا اين موضوع را بزرگ کردند و برخي هم گويا منتظر هستند تا براي من حاشيه سازي کنند.

دروازه بان پرسپوليس در ادامه مي گويد : من از همين جا اعلام مي کنم پرسپوليس خانه من است و علي دايي اولين کسي است که به من اعتماد کرد ؛ پس لطفاً اين حاشيه ها را نسازيد چرا که من تمرين مي کنم و به دنبال موفقيت هستم اين را هم مي دانم که آينده از آن من است براي چه نگران باشم.

او که سخت عصباني است ، درباره خط خوردنش از ليست تيم ملي هم مي گويد : سخت تمرين مي کنم و تمرکز روي کارم و در ادامه منتظر يک فرصت مي مانم تا نشان دهم که لياقت اعتماد را دارم از بابت تيم ملي هم نگراني ندارم چرا که با تلاش به آن هم مي رسم.

در آخر بايد بگويم که من انتظار کمک از کسي ندارم اما انتظار اين را هم ندارم که براي من حاشيه بسازند. موفقيت دست خود انسان است و با تلاش به دست مي آيد و خداوند هميشه ناظر بر اعمال ماست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها