کد خبر: ۱۷۳۴۰۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۸     ۲۰ مهر ۱۳۹۲
6 تن از بازيکنان تيم ملي زير 17 ساله‌ها به دليل نداشتن شرايط سني نمي‌توانند در جام‌ جهاني امارات حضور پيدا کنند.
در آستانه مسابقات جام جهاني فوتبال زير 17 سال در امارات يک اتفاق غيره منتظره وضعيت تيم ايران را دچار مسئله کرده است.

به گزارش فارس، طبق قوانين تيمي که قرار است در مسابقات پايه شرکت کند بايد آزمايش MRI و ايکس‌ري را روي بازيکنان خود انجام دهد تا ميزان سن واقعي آنها مشخص شود. اين آزمايش 6 ماه اعتبار دارد.

معمولا کميته پزشکي هر فدراسيون وظيفه دارد تا اين آزمايشات را زير نظر داشته باشد و در همين راستا خرداد ماهي که گذشت از برخي از بازيکنان تيم نوجوانان اين تست گرفته شده است.

اين نفرات در واقع آن دسته از بازيکناني بودند که به تازگي به اردو ملحق شده بودند و کميته پزشکي اعلام مي کند بازيکنان قديمي نياز به اين آزمايش ندارند اما در اردوي آلمان که به تازگي شاگردان دوستي آن را پشت سر گذاشتند اين آزمايش از همه بازيکنان گرفته مي شود و همان جا مشخص مي شود که 6 تن از بازيکنان زير 17 سال شرايط سني براي حضور در جام جهاني را ندارند.

از اين رو اين 6 نفر به تيم زير 19 سال منتقل مي شوند و 6 بازيکن جديد به اردوي نوجوانان اضافه مي شوند.

اما مسئله اينجاست که گفته مي شود هنوز دو بازيکن تيم زير 17 سال مشکل سني دارند و کادرفني تيم ملي مي خواهد با ريسک اين بازيکنان را به امارات ببرد.

در اين خصوص داود پرهيزگار سرپرست تيم زير 17 ساله ها به خبرنگار ورزشي فارس اظهار داشت: اين خبر اصلا صحبت ندارد. اينکه ما 6 بازيکن خود را به تيم جوانان داده ايم درست است اما ما مرتکب خلافي نشديم. اتفاقا چون مي خواستيم با تيم پاک به مسابقات برويم اين تصميم را گرفتيم و دليلي ندارد وقتي 6 بازيکن را کنار گذاشتيم دو بازيکن را حفظ کنيم و اين ريسک بزرگ را انجام دهيم. ما مي خواهيم با تيم پاک در اين مسابقات نتيجه بگيريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها