کد خبر: ۱۷۳۲۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۲۰ مهر ۱۳۹۲
در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال، آندرانیک تیموریان با کارلوس کی‌روش شوخی جالبی انجام داد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز از ساعت 16 یک جلسه تمرین در کمپ تیم‌های ملی برگزار کرد. به غیر از بیت آشور تمامی بازیکنان در تمرین حضور داشتند.


* در یک صحنه آندرانیک تیموریان در حال عبور از کنار کارلوس کی‌روش بود و به نوعی سرمربی تیم را با توپ دریبل زد. کی‌روش هم به شوخی تنه‌ای را به هافبک تیم ملی زد. دو عکاس پرتغالی که از دوستان کارلوس کی‌روش بودند در تمرین حضور داشتند. کارلوس کی‌روش در پایان تمرین دقایقی با آنها به گفتگو پرداخت. برای این دو عکاس آی‌دی تهیه شده تا بازی ایران و تایلند را از نزدیک پوشش دهند.


* امروز روز گیر دادن کی روش به خلعتبری بود. کی روش که در این تمرین حسابی سر شوخی را با خلعتبری باز کرده بود از وی خواست سریع تر با فرم گذشته برگردد. کی روش بدین صورت با کشیدن کاور خلعتبری به سرش از وی خواست با چشم بسته هم راه دروازه را یاد بگیرد و در گلزنی موفق تر باشد. کاری که خلعتبری در این هفته های اخیر در پرسپولیس موفق به انجمش در طول بازی نشده است.

 

 

 

 

 

 


* اشکان دژاگه که مدتی است با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و هم چنین جایگاهش در فولام را از دست داده است هم در این تمرین چندان قبراق به نظر نمی رسید. البته این می تواند عوارض تمرین بعد از ظهر جمعه باشد. زمانی که حسابی می چسبد برای خوابی یکی دو ساعتی! البته کی روش در این زمینه استاد دژاگه محسوب می شود! یادتان که هست؟!

 

 

 

 

* كارلوس كي روش، بازيكنان را تمرين مي دهد و گاسپار، مشغول كار با دروازه بان ها است. رحمان احمدي، دانيال داوري و حامد لك. اين سه دروازه بان زير نظر گاسپار تمرين مي كردند اما نكته اي كه خيلي جالب بود و البته نمايان، مشكل بزرگ رحمان احمدي در كار با پا بود. رحمان كه نزديك نقطه كرنر ايستاده بود تا توپ را براي دانيال داوري سانتر كند و او را اينگونه تمرين دهد. 90 درصد سانترهاي او يا بلند بود يا به خارج از زمين مي رفت كه اين مشكل، براي دروازه بان اول تيم ملي يك مشکل بزرگ محسوب مي شود. حتي وقتي او مي خواست به سمت دروازه ضربه بزند، اكثر توپ هاي او به بيرون مي رفت تا مشخص شود رحمان احمدي روي كار با پا مشكلات فراواني دارد. هر چند كه به نظر مي رسد گاسپار هم به اين موضوع پي برده و سعي در برطرف كردن اين ضعف بزرگ دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها