کد خبر: ۱۷۳۱۲
زمان انتشار: ۱۶:۳۷     ۱۹ مرداد ۱۳۹۰

منابع خبري لبنان روز چهارشنبه خبرهاي ضد و نقيضي از احتمال حمله قريب الوقوع رژيم صهيونيستي به لبنان منتشر كردند.


به گزارش 598 به نقل از ايرنا از بيروت، روزنامه لبناني الديار به نقل از محافل سياسي عربي نوشت: پيش بيني مي شود تل آويو در چند ماه آينده جنگي را عليه لبنان شروع كند.
 
روزنامه الديار به نقل از همين محافل نوشت: اسراييل مدعي شده كه حزب الله اخيرا موفق شده موشك هايي را به لبنان منتقل كند و جنبش مقاومت اسلامي (حماس) نيز در سايه عدم اتخاذ تدابير امنيتي در مصر قوت گرفته است و همه اين عوامل با توجه به اجراي بزرگترين تمرين نظامي در تاريخ اسراييل، نشان دهنده علايم جنگي در آينده عليه لبنان است.
 
در مقابل اين خبر، روزنامه لبناني 'اللواء' امروز چهارشنبه به نقل از يك منابع آگاه اين خبر را تلاش براي ترويج ترس با هدف جنگ رواني و ايجاد نگراني در داخل لبنان دانست و نوشت: نشانه معتبري بر امكان شروع جنگ اسراييل عليه لبنان در آينده نزديك وجود ندارد چراكه اسراييل در حال حاضر با توجه به بحران اقتصادي و تظاهرات روزانه عليه سياست داخلي نخست وزير اين رژيم در وضعيت بدي قرار دارد.
 
رژيم صهيونيستي در سال جاري ميلادي پنج مانور بزرگ در داخل فلسطين اشغالي و در مرز با لبنان برگزار كرده كه پنجمين مانور آن بزرگترين مانور تاريخ اين رژيم بود.
 
اين رژيم بدون هيچ دليل قانوني و منطقي و با بهانه هاي مختلف بارها به لبنان حمله كرده و باعث ويراني اين كشور و كشته شدن شهروندان لبناني شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها