کد خبر: ۱۷۳۱۰۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۲۰ مهر ۱۳۹۲
روز چهارشنبه 11 دیماه 1387 اعضای خانواده شهید عماد مغنیه معروف به «حاج رضوان» و فرمانده عملیات حزب‌الله لبنان به دیدار رهبر معظم انقلاب آمده بودند.
به گزارش 598 به نقل از کیهان، در این دیدار که فضایی روحانی و ملکوتی بر آن حاکم بود، حضرت آقا ضمن تجلیل از شهید مغنیه و جایگاه و نقش برجسته‌ای که در جبهه مقاومت و پیروزی جنگ 33 روزه داشته است، به ابعادی از شخصیت آن شهید بزرگوار اشاره فرمودند و با تاکید بر نقش اثرگذار و ماندگار خانواده شهید مغنیه، پیروزی نهایی مقاومت در منطقه را بشارت دادند.

در پایان این دیدار همسر شهید بزرگوار با اشاره به ارادت عمیق حاج رضوان و سایر نیروهای جان‌بر کف حزب‌الله به حضرت آقا و این که تنها راه نجات و رستگاری را در پیروی از ولایت ایشان می‌دانند، از رهبر معظم انقلاب تقاضای موعظه و راهنمایی کرده و از حضرتش خواست که این موعظه و راهنمایی به صورت مکتوب باشد تا به تبرک در خاندان آن شهید باقی بماند متنی که آن را ملاحظه می‌کنید.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

شما به خاطر دشواری‌ها و نگرانی‌هایی که در دوران حیات شهید عزیز تحمل و بر آن صبر کرده‌اید و نیز به خاطر صبر در فقدان آن عزیز محبوب یقیناً نزد خداوند متعال مأجورید. آنچه مهم است حفظ این موقعیت الهی و معنوی است و آن با رعایت تقوا و ادامه راه آن شهید و توکل و توسل به خدای عزوجل میسر می‌گردد. خداوند شما را در همین صراط مستقیم که طریق تقرب به اوست پایدار بدارد و هر روز شما را بهتر از روز قبل کند و فرزندانتان را از بندگان صالح قرار دهد و از شما خشنود باشد. من شما را دعا خواهم کرد.

سیدعلی خامنه‌ای
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها