کد خبر: ۱۷۳۰۰۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۱۹ مهر ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال نفت تهران گفت: تاکنون به من پيشنهاد تباني نشده است و در هر قشري مشکلاتي وجود دارد.
يحيي گل‌محمدي امروز در برنامه ورزش و مردم در مورد شرايط نفت تهران گفت: نبايد به چهارمي دل خوش کنيم و هنوز کار زيادي تا پايان فصل داريم، پيروز اخيرمان مقابل فولاد بسيار شيرين بود و به بازيکنانمان گفتم تنها تيمي که مي‌تواند در اهواز فولاد را شکست دهد ما هستيم.

وي در مورد کسب مقام در ليگ برتر عنوان کرد: نااميد نيستيم، تمام تلاش‌مان را انجام مي‌دهيم و چيزي از حريفانمان کم نداريم، در دو فصل اخير دو مقام پنجمي داشتيم و اگر به خودباوري برسيم مي‌توانيم سهميه آسيا را کسب کنيم.

سرمربي نفت تهران در مورد اينکه آيا تيمش مي‌تواند قهرمان جام حذفي شود، اظهار داشت: جام حذفي براي تيم‌هايي است که شانس زيادي در ليگ ندارند. اين مسابقات فرصت خوبي است تا آنها بتوانند به مقام قهرماني برسند.

وي در مورد اينکه آيا هنوز هم حسرت فينال جام حذفي سال قبل با پرسپوليس مقابل سپاهان را مي‌خورد، عنوان کرد: حرف ناگفته زياد است اما نمي‌شود داغ مردم را تازه کرد. در آن بازي روي اشتباهات فردي دو گل دريافت کرديم اما اتفاقات بعد از بازي ما را بيشتر ناراحت کرد.

گل‌محمدي در مورد اينکه آيا از محمد رويانيان ناراحت است، خاطر نشان کرد: رويانيان در جهت موفقيت تيم کار مي‌کرد و زحمت زيادي مي‌کشيد اما بعد از بازي با سپاهان اتفاقات ناراحت‌کننده‌اي افتاد، اينکه تمام مخالف‌هاي من را جمع کردند و از آنها نظر خواستند. آنها دوست نداشتند يک مربي جوان در پرسپوليس موفق شود، شايد اينکه همان ابتدا از من انتقاد نمي‌کردند دليلش آن بود که فکر مي‌کردند ما نمي‌توانيم نتيجه بگيريم اما خدا را شکر سال بعد هم آنها به منافع خود نرسيدند و علي دايي سرمربي تيم شد. پرسپوليس امسال تيم خوبي دارد، اميدوارم قهرمان شوند و سهميه بگيرند.

وي تأکيد کرد: پرسپوليس تغييرات زيادي داشته و تيم هر چقدر جلوتر برود هماهنگ‌تر مي‌شود، اميدوارم اين اتفاق بيفتد.

وي در مورد اينکه قبل از بازي با پرسپوليس براي دايي کري خوانده بود و اعلام کرده اگر گل بزند مشتش را گره نمي‌کند، خاطر نشان کرد: يک خبرنگار از من پرسيد آيا پس از گل مي‌پري که من گفتم نه، به هر حال فوتبال هم حرفه‌اي است اما وقتي گل زديم روي نيمکت نشستم و تکان نخوردم.

سرمربي نفت تهران در مورد حواشي اخير داوري گفت: در اين چند هفته از داوري راضي بودم و جوان‌هاي خوبي را آورده‌اند، جا دارد از مسئولان کميته داوران تشکر کنم البته در اين بين مشکلاتي نيز وجود داشته است.

گل‌محمدي در مورد اينکه آيا پيشنهاد مالي از سوي داوران به او نيز شده است، عنوان کرد: نه اين بحث براي من اتفاق نيفتاده است، شايد در تيم‌هاي ديگر اين مسائل بوده باشد به هر حال در هر قشري چنين مشکلاتي وجود دارد، هجمه‌ها نسبت به فوتبال زياد است، در هر جايي که پول و امکانات باشد افرادي مي‌آيند که از آن استفاده کنند.

وي در پاسخ به اين سؤال که از فولاد و نفت تهران بازيکني به تيم ملي دعوت نشده است، خاطر نشان کرد: از يک جهت به فولاد حق مي‌دهم و از يک جهت هم بايد به کارلوس کي‌روش حق دهيم، وقتي مربي بزرگي را به تيم ملي آورديم بايد به او وقت بدهيم تا کارش را انجام دهد. در هر دوره‌اي در مورد ليست تيم ملي حرف و حديثي وجود داشته و اين بحثي نيست که حل شدني نباشد.

گل‌محمدي در مورد مشکل سوشا مکاني و اينکه به بيرانوند بازي مي‌دهد، عنوان کرد: پس از آن مشکلاتي که به وجود آمد سوشا مکاني مدتي است که در تمرينات تيم شرکت مي‌کند، در اين هفته‌هاي بيرانوند خيلي خوب کار کرده و تنها يک گل خورده است، او حتي در مقابل فولاد خوزستان بازي بسيار خوبي انجام داد و باعث پيروزي ما شد. سوشا هم بازيکن باغيرتي است، او نفت را دوست دارد، با وجود پيشنهادات خوبي که در ابتداي فصل داشت با قبول قرارداد کمتري در نفت باقي ماند.

سرمربي نفت تهران در مورد اينکه کدام تيم‌ها شانس قهرماني دارند، تصريح کرد: فولاد را خيلي خوب ديدم، تراکتورسازي، پرسپوليس و استقلال هم شانس قهرماني دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها