کد خبر: ۱۷۲۹۹۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۱۹ مهر ۱۳۹۲
او که دو، سه باري به پرسپوليس آمده و رفته امروز بعد از چند ماه تمرين خود را آماده حضور در يک تيم ليگ برتري مي‌بيند. با او بدون پيش‌داوري و در همين زمينه صحبت کرديم. شيث در اين مصاحبه قول مي‌دهد که در شرايط اخلاقي و فني جديدي به فوتبال برگردد.
مصاحبه وي در مورد مسائلي از جمله فساد در فوتبال ايران و مجادله‌هايي پيرامون اين مسئله را با سايت گل بخوانيد:

اوضاع و احوالت چطور است؟

هر روز دارم تنها تمرين مي‌کنم. تنها تمرين کردن سخت است و براي همين اعصابم به هم ريخته است، من بايد سخت تمرين کنم و بتوانم به اوج برگردم چرا که بايد خرج خانواده ام را بدهم و اين بزرگترين انگيزه براي من است.وقتي پسري باشي که خرج خانواده‌ات را بدهي بايد بجنگي و کم نياوري تا پيروز بشوي. خانواده‌ام هميشه جلوي چشمهايم هستند و دوست دارم آنها در رفاه باشند. به آنها افتخار مي کنم و سخت تمرين مي‌کنم و سخت تلاش مي کنم.

با اقاي کاشاني در ارتباطي ؟

با حبيب کاشاني هم در ارتباط هستم و نکات اخلاقي ياد مي‌گيرم مي‌خواهم برگردم و تغييرم فاحش باشد چون قول داده ام برگشتم هيچ مشکلي نداشته باشم.من اين قول را به يک معلم اخلاق داده ام و تمام تلاشم را مي کنم تا بتوانم به کمال برسم.

پيشنهاد براي بازي هم داري؟

ملوان و يکي، دو تيم هستم اما فعلا نمي‌توانم اسمي ببرم ... ملوان هم چون در روزنامه‌ها مطرح شده اسمش را مي برم.البته فعلاً صبر مي‌کنم تا نيم فصل بهترين تصميم را بگيرم.مي خواهم با قدرت برگردم و با قدرت ادامه دهم.

بحث روز تباني است آيا به تو هم از اين پيشنهادات شده؟

هزار بار به من پيشنهاد داده بودند،زماني که در پرسپوليس بودم يکي از دوستانم کسي را به من معرفي کر د وبه من گفت اگر دوست داري پولدار بشوي مي‌تواني از اين راه به پول زيادي برسي.گفتم چطوري مي شود به پول زيادي رسيد... گفت مثلاً در بازي اخراج بشوي، گل به خودي بزني با داور درگير بشوي و کارت بگيري يا بازيکن حريف رابزني اما من در ان مقطع بازيکن پرسپوليس بودم و به تيمم عشق داشتم.براي همين نگذاشتم حرفهايش را ادامه دهد و گفتم من هيچ وقت اين کار را نمي کنم.

به نظر تو چه کاري مي توان انجام داد تا اين قصيه را ريشه‌ کن کنند؟

بايد دانه درشت‌ها را جدا کنند و آنها را به اشد مجازات برسانند تا حساب کار دست بقيه هم بيايد.

در دعواي مايلي کهن و دايي حق را به چه کسي مي دهي؟

قطعاً حق را به محمد مايلي کهن مي‌دهم به خاطر اينکه آدمي است که هميشه حق را مي‌گويد.ايراني اصيل است. در شرط‌بندي‌ها شرکت ندارد از همه مهمتر دو مليتي نيست...

منظورت از دو مليتي چيست؟

يعني ايراني و آمريکايي نيست.من خورده برده‌اي با کسي ندارد او آدم پاکي است و من يک روز افتخار مي‌کنم شاگرد ايشان باشم.

حرفهاي بو داري مي زني آيا اين به خاطر گذشته ات با علي دايي است؟

من مشکلي با علي دايي ندارم و با او دعوا هم ندارم، پشت سرش هم حرف نمي زنم که نتواند جوابي بدهد رو در رويش حرفهايم را مي‌زنم.

خيلي ها اعتقاد دارند ليست اعلام شده تيم ملي و کي روش پر از ايراد است تو نظرت چيست؟

سرمربي تيم ملي جوابگوي برد و باخت‌ها است پس بايد احترام بگذاريم، من معتقد هستم بايد دست کي روش را باز بگذاريم تا هر انتخابي دوست دارد انجام دهد چون قطعاً او مي خواهد پاسخگو باشد نه کس ديگري...در يک مقطع هم من با اينکه در اوج بودم و بهترين دفاع راست ايران بودم به تيم ملي دعوت نمي شدم.فيروز کريمي که يکي از فني ترين مربيان تاريخ است در آن مقطع با اينکه استقلال بود انتقاد کرد که چرا من دعوت نمي شوم اما علي دايي مرا دعوت نمي کرد من هم حرفي نزدم و اعتراضي نداشتم اما خب اين را هم بگويم که در همان برهه که او سرمربي تيم ملي بود بعد از آن در صبا آنقدر خوب بازي کردم که علي دايي مجبور شد من را به تيم ملي دعوت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها