کد خبر: ۱۷۲۹۰۶
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۱۸ مهر ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: عباس کارگر و مجتبی محرمی‌ها بزرگان و عزیزان پرسپولیس هستند و هواداران این ستاره‌های فراموش نشدنی را هرگز تنها نخواهند گذاشت.

سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان درباره ترخیص مجتبی محرمی از بیمارستان و بستری شدن عباس کارگر در بیمارستان مدائن گفت: اتفاق تلخ و ناراحت کننده‌ای است وقتی می‌شنوی و می‌بینی بزرگان و عزیزان پرسپولیس در بستر بیماری هستند. اینها جوانی شان را برای پرسپولیس گذاشتند و در آن سال‌هایی که خبری از پول نبود اینها بودند که پرچم پرسپولیس را بالا بردند.

وی افزود: من شنیده‌ام که این پیشکسوتان دهه 60 چگونه به عشق پیراهن و هواداران زحمت می‌کشیدند و هیچ توقعی از کسی نداشته و ندارند. خوشبختانه امروز مجتبی محرمی از بیمارستان ترخیص شد و امیدوارم که آقای کارگر نیز هرچه زودتر سلامتی خود را به دست آورده و بتوانند به زندگی عادی برگردند. اینها عزیزان ما هستند و برادرهای ما، باشگاه پرسپولیس در قبال پیشکسوتان خود وظایفی دارد که باید انجام دهد. شرکت پیشکسوتان را راه‌اندازی کرده‌ایم و اقدامات شایسته و بی‌سابقه‌ای در این شرکت انجام شده که درست نمی‌دانم آنها را رسانه‌ای کنم.

رویانیان ادامه داد: تلفنی با آقای کارگر و محرمی صحبت کردم و ان‌شاءالله پس از بازگشت از اردبیل حتما به دیدار این عزیزان خواهم رفت. این عیادت کردن‌ها وظیفه من است، آنها برای پرسپولیس سلامتی و جوانی خود را گذاشته‌اند و من می‌دانم که این بزرگان از چه محبوبیتی در نزد هواداران برخوردار هستند. ان‌شاءالله که خدا به همه آنها سلامتی عطا کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها